Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.81.2016
Publication date | 2016-07-14 |
End date | 2016-07-22 10:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 136845 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 301210003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje: komputery przenośne - 30 szt. urządzenia wielofunkcyjne - 11 szt. i został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - specyfikacja komputerów przenośnych i urządzeń wielofunkcyjnych - konfiguracja, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (na pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną ze wskazaniem miejsca dostawy sprzętu, tj. nazwy jednostki organizacyjnej UJ CM, adresu i numeru pokoju (użytkownika)) dostawy (wraz z transportem) sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykaz jednostek UJ CM, do których może być dostarczany przedmiot zamówienia, został załączony do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Wniesienie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. 3) Podpisanie protokołu dostawy przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 7 do SIWZ). 4) Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz dostarczenie kart gwarancyjnych w języku polskim w wersji papierowej. 5) Dostarczenie wraz z komputerami przenośnymi oprogramowań: systemowych i narzędziowych na nośnikach CD lub DVD. Dostarczenie wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi oprogramowań instalacyjnych na nośnikach CD lub DVD. 6) Udzielenie gwarancji jakości (gwarancja na komputery przenośne musi być zgodna z okresem gwarancji udzielanym przez producenta) nie krótszej niż wskazana w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz zadeklarowanej w formularzu ofertowym (pkt. 1.1). 7) Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 8) Pozostałe ustalenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. b) Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1645). c) Oferowany sprzęt musi spełniać wymogi normy ENERGY STAR 5.0 w odniesieniu do charakterystyki energetycznej, dostępnej na stronie www.eu-energystar.org - dotyczy urządzeń wielofunkcyjnych. d) Zapotrzebowania będą składane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. e) Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem lub drogą mailową). f) Dostawy muszą być realizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). g) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). h) Dostawy muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. i) Faktury muszą być oddzielnie wystawiane dla komputerów przenośnych i oddzielnie dla urządzeń wielofunkcyjnych. j) W przypadku komputerów przenośnych Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury w kwocie netto wg zasad obowiązujących przy odwróconym obciążeniu tj. bez stawki VAT z adnotacją (odwrotne obciążenie) i wskazaniem kwalifikacji PKWiU. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie modelu oferowanego sprzętu w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i zostanie zastąpiony innym o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Termin wykonania zamówienia Sukcesywnie w okresie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania jej wartości, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum |
Ulica | ul. Św. Anny 12 |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 31-008 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 433 27 29 |
Fax | 12 398 37 01 |
Internet | www.cm-uj.krakow.pl |
Regon | 00000127000040 |
E mail | dzp@cm-uj.krakow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 6 |
Wadium | 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr 141.2711.81.2016 4. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu, Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą, a kserokopię dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załączyć do oferty. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie tzn. wykonali, co najmniej 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, sprzętu komputerowego (tj. dostawy komputerów przenośnych lub urządzeń wielofunkcyjnych) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz nazwy i adresów odbiorców. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy). (Dostawy nie zwierające wymienionego sprzętu lub jeśli jego wartość w dostawie będzie mniejsza od wymaganej Zamawiający uzna za niespełniające wymagania). Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów tj. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru i wytycznych zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Gwarancja |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.dzp.cm-uj.krakow.pl |
Spec war | Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków |
Data skl | 22/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 246 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |