Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
|
Ulica |
ul. Lubańska 11-12
|
Nr domu |
11-12
|
Miejscowosc |
Zgorzelec
|
Kod poczt |
59-900
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
75 7722858
|
Fax |
75 7722858
|
Internet |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Regon |
23116144800000
|
E mail |
zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
5
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 540,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset czterdzieści zł 00/100) w terminie do dnia 25.07.2016r. do godz. 12:00 (w przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego) - w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety.
Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów:
Nr pakietu Kwota wadium
1 3 300,00
2 700,00
3 460,00
4 160,00
5 920,00
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego umiejscowiony w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053.
4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy.
5. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do składanej oferty - na zasadach określonych w punkcie jak wyżej.
7. Wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą oraz winno być oznaczone tytułem bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, pod rygorem nieważności.
8. Wadium musi zawierać bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych przepisami Prawa zamówień publicznych.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, p których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego
15. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu należy wykazać się:
zrealizowaniem przynajmniej 1 dostawy art. biurowych i/lub; nośników danych i/lub; baterii lub akumulatorów i/lub; art. informatycznych i/lub; tuszy i tonerów na kwotę nie mniejszą niż:
Nr pakietu Wartość dostaw brutto
1 27 000,00
2 6 000,00
3 4 000,00
4 1 300,00
5 7 600,00
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy przedłożą wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych dostaw, których przedmiotem była lub jest dostawa art. biurowych i/lub; nośników danych i/lub; baterii lub akumulatorów i/lub; art. informatycznych i/lub; tuszy i tonerów na kwotę j/w. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów* (np. referencji) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - minimum 1 dostawa.
Wartość powyższa może być kwotą jednorazowej dostawy lub sumą wykonanych dostaw dla jednego kontrahenta w okresie jak wyżej.
Wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4C do SIWZ.
*Dowodem jest:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniejszej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej - w oświadczeniu należy wskazać przyczyny z powodu których wykonawca nie może uzyskać poświadczenia,
- w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów - MUSI PRZEDŁOŻYĆ WYKAZ
Ocena spełnienia powyższych wymogów będzie dokonywana poprzez ocenę złożonych dokumentów, potwierdzających powyższe - w myśl zasady: spełnia - nie spełnia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją Wykonawcy, a stanem faktycznym - skutkować to będzie wykluczeniem Wykonawcy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder - producenta/dystrybutora wyrobu - potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań technicznych opisanych w zał. nr 3 do SIWZ. (załączone dokumenty muszą wyraźnie wskazywać, których pakietów i pozycji asortymentowych - dotyczą).
Nie spełni powyższego wymogu dokument przerobiony przez Wykonawcę np.: tzw. wyklejanka - tj. dokument sporządzony przez Wykonawcę w myśl zasady: kopiuj - wklej zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z doklejonymi zdjęciami produktu.
2) Dotyczy pakietu nr 5 - w celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Wykonawcy przedłożą:
a) deklaracje wydajnościowe oferowanych materiałów równoważnych, zgodnie z normą: ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają w/w. normom technicznym,
b) certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanych materiałów przebiega zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001 lub normami równoważnymi.
3) Dotyczy pakietu nr 5 - podpisany opis przedmiotu zamówienia - zał. Nr 3A do SIWZ.
4) Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot spełnia wymogi SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub ewentualnego dopuszczenia przez Zamawiającego - do jego zaoferowania (wraz z zaznaczeniem pozycji asortymentowych, których dopuszczenie dotyczy). Należy wykazać każdy parametr odbiegający od parametru wymaganego przez Zamawiającego w opisie (SIWZ) oraz wskazać parametr oferowany (UPRZEDNIO ZAAKCEPTOWANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT). Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4D do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ,
2) Wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa,
4) Wykaz usług/dostaw sporządzony zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych - w zakresie powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego: należy wskazać nazwę (rodzaj) usługi/dostawy, która prowadzi do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego oraz jej wartość bez kwoty podatku; nadto podać nr pozycji asortymentowej) - JEŻELI DOTYCZY.
5) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem ART. BIUROWE - 31/ZP/2016
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT - waloryzowane na bieżąco, w miarę zmian wprowadzanych decyzją Centralnych Władz Administracji Państwowej - bez konieczności dokonywania zmiany umowy. W przypadku zmiany stawek VAT, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian,
2) okresowych obniżek cen przedmiotu zamówienia w przypadku promocji producenta - bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Warunkiem skorzystania z takiej promocji jest jakikolwiek dokument informujący o okresowej promocji.
2. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych kontrahenta (np.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.),
2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np. miejsca realizacji umowy),
3) zmiana asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego produktu o takich samych lub lepszych parametrach i cenie przetargowej).
3. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy - w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w niniejszej umowie).
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
termin realizacji dostaw
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Spec war |
Osobiście WS-SPZOZ w Zgorzelcu Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lubańska 11-12 59-900 Zgorzelec, pokój nr 13-14 lub pocztą
|
Data skl |
25/07/2016
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
WS-SPZOZ w Zgorzelcu Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lubańska 11-12 59-900 Zgorzelec, pokój nr 13-14
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|