Zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego dla szpitalnych systemów informatycznych funkcjonujących w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-22 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137179 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722600005, 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego
dla szpitalnych systemów informatycznych funkcjonujących w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - wytyczne w części A SIWZ.
- Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania.

Przedmiotem zamówienia jest:
-zlecenie nadzoru autorskiego wraz z usługami stałego serwisu eksploatacyjnego dla systemów informatycznych Szpitala
-wsparcie i gwarancja pracy systemu macierzy dyskowej

Pakiet nr 1 KS-SOMED:
System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: środki trwałe, księgowość, gospodarka materiałowa i wyposażenie, system MEDIS, przychodnia, rejestracja, gabinet, gabinet stomatologiczny, zarządzanie zasobami ludzkimi w tym grafiki czasu pracy, rozliczenie usług medycznych, kolejki oczekujących, e-rejestracja, system przywoławczy pacjentów (biletomaty)

Pakiet nr 2 ESKULAP
System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: ruch chorych i izba przyjęć, biuro przyjęć, statystyka, oddział, kolejki oczekujących, poradnia rejestracja, poradnia gabinet, gruper JGP, @Rejesmacieżtracja, @Wyniki, dokumentacja medyczna, zalecenia medyczne, laboratorium, apteka, apteczka oddziałowa, rozliczanie usług medycznych.

Pakiet nr 3 CliniNet, NetRaad, STER, PharmaNET wraz z serwisem sprzętu I infrastruktury informatycznej
System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: ruch chorych, oddziały i izba przyjęć, poradnie, apteka, apteczki oddziałowe, rehabilitacja kardiologiczna, rozliczanie usług medycznych,

Pakiet nr 4 HIPOKRATES
System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: apteka, ewidencja i rozliczanie usług medycznych.

Pakiet nr 5 DAGOSTORE
System informatyczny posadowiony na zasobach sprzętowych zamawiającego obejmuje obszary: PACS, stacje przetwarzania danych obrazowych e-film, udostępnianie danych obrazowych w przeglądarce (WEB) oraz systemem nagrywania płyt DICOM.

Pakiet nr 6 serwis macierzy HUS110
System obejmuje macierz dyskową HUS110 wraz z wyposażeniem interfejsów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Ulica ul. Pomorska 251
Nr domu 251
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 92-213
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 675 75 00
Fax 42 678 92 68
Internet www.csk.umed.pl
Regon 47214755900000
E mail zam.publ@csk.umed.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/07/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ponadto Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 5, jeśli Wykonawca przedstawi minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 PLN każda oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie np. referencji.
Potencjal Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ponadto Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 6, jeśli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. minimum 2 osobami przeszkolonymi w zakresie modułów objętych postępowaniem - (wypełnić Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ponadto Zamawiający uzna za spełnienie wymogu dot. załącznika nr 7, jeśli Wykonawca potwierdzi wysokość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Projekt umowy - załącznik nr 12. Ewentualnego pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielonego przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze) - załącznik 13.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana wyżej wymieniona następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego o tejże zmianie oraz przygotować i dostarczyć Zamawiającemu odpowiedni aneks do umowy. b) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy, zmianę adresu, formy prawnej itp. c) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. d) zawieszenia realizacji umowy lub rozwiązanie umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej, ogłoszenia upadłości Wykonawcy, utraty przez Wykonawcę autoryzacji producentów uprawniających do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, e) zmian po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub osób uprawnionych do wprowadzania Zgłoszeń Serwisowych, f) rozwiązania umowy z jednomiesięcznym wypowiedzeniem z terminem na koniec miesiąca kalendarzowego, jeżeli nastąpi likwidacja lub reorganizacja jednej ze stron. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. g) W przypadku wystąpienia konieczności zakupienia dodatkowych konsultacji cennik usług uzupełniających staje się obowiązujący w okresie trwania umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.csk.umed.pl
Spec war w budynku Szpitala, pok. 246 (parter) w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
Data skl 22/07/2016
Godz skl 12:00
Miejsce w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251 w sekretariacie Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, w pok. 216 (parter).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)