Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy 63/WOG/D/Szkol./16

Publication date 2016-07-15
End date 2016-08-02 10:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137347 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 386521007, 483000001, 391000003, 516100001, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia pięciu (5) sal audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych w Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie w oparciu o szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, w tym wymagane parametry urządzeń, wyposażenia oraz wymagania eksploatacyjno-techniczne oraz gwarancji i serwisu, które określone zostały w załącznikach nr 6, 7, 8, 9, 10 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, zgodnego z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok 4 sala nr 8 oraz załącznikiem nr 7 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok nr 2: urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; urządzenie wielofunkcyjne UW1 - 2 szt. 2) dostawę fabrycznie nowego sprzętu audiowizualnego i pozostałego, zgodnego z załącznikiem nr 6 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok 4 sala nr 8, załącznikiem nr 7 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok nr 2, załącznikiem nr 8 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok nr 79, załącznikiem nr 9 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok nr 27, załącznikiem nr 10 do SIWZ Wymagania eksploatacyjno-techniczne gabinetu audiowizualnego do realizacji zadań dydaktycznych blok nr 26: projektor interaktywny - 3 szt.; tablica suchościeralna magnetyczna kompatybilna z w/w projektorem interaktywnym - 3 szt.; ekran projekcyjny - 3 szt.; głośnik naścienny - 10 szt.; telewizor interaktywny - 1 szt.; projektor multimedialny interaktywny - 1 szt. 3) Instalację i konfigurację dostarczonych urządzeń i sprzętu; w zakresie instalacji urządzeń i wyposażenia wchodzi okablowanie logiczne, sygnałowe i podłączenie do istniejącej sieci energetycznej, uruchomienie i wyszkolenie użytkowników. 4) Dostarczenie niezbędnej dokumentacji projektowej. 5) Dostawę wraz z montażem na wymiar we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach nowych mebli spełniających wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonale, szczegółowo określone w załącznikach nr 6, 7, 8, 9 i 10. 6) Szkolenie w siedzibie Zamawiającego administratorów/użytkowników w zakresie warunków eksploatacji urządzeń i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi przewidzianymi w procesie użytkowania.
3. Wskazane w ust. 1 załączniki do SIWZ: załącznik nr 6, 7, 8, 9 i 10 zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, będą stanowić integralną część umowy w sprawie realizacji zamówienia.
4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem wykonania zamówienia są sale audiowizualne: 1) w kompleksie koszarowym w Koszalinie, przy ul. Wojska Polskiego 66 (blok nr 4 sala nr 8; blok nr 2; blok nr 79); 2) w kompleksie CSSP - Dąbki, ul. Nadmorska (blok 27, blok 26).
5. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 2) Dostarczone urządzenia (sprzęt) i wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku, wcześniej nie używane, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta.
6. Informacja o ofercie równoważnej: W przypadku, gdy Zamawiający wskazał w Wymaganiach eksploatacyjno-technicznych gabinetów audiowizualnych do realizacji zadań dydaktycznych (załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10 do SIWZ) oraz załączonych opisach i rysunkach, pochodzenie (marka, znak towarowy, producenta, dostawca) materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 uPzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych, wymienionych w powyższych dokumentach.
7. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 5) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie.
8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. 4 Marca
Miejscowosc Koszalin
Kod poczt 75-901
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 94 345 68 15; 94 345 61 95
Fax 94 3456244
Internet www.17wog.wp.mil.pl
Regon 33120312800000
E mail 17wog.przetargi@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 i nr 11 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Kosztorysem szczegółowym wykonawcy, podpisany przez Wykonawcę (podpisanie formularza stanowi złożenie oświadczeń wymaganych od Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, a zapisanych w formularzu). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków dopuszczających realizację przedsięwzięcia przez zatrudnionych u siebie cudzoziemców (dotyczy również podwykonawców) - przed zawarciem przedmiotowej umowy. 3) Oświadczenie Wykonawcy za zatrudnionych pracowników o przestrzeganiu przez nich wewnętrznych przepisów obowiązujących w obiektach i na terenach Zamawiającego - przed zawarciem przedmiotowej umowy. 4) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę. 5) Umowa konsorcjum lub spółki cywilnej - przed podpisaniem umowy. 6) Wykonawca, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia: Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny, jednoznaczny i pełny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu i wskazywać: o jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; o w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; o jakiego charakteru stosunki będą łączyć Wykonawcę z innym podmiotem; o jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Szczegółowy zakres zmian opisany został w SIWZ i projekcie umowy załączniku do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.17wog.wp.mil.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, lokal nr 207, budynek nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca 3 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek), numer telefonu 261 456195
Data skl 02/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 261 456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca 3 (przez Biuro Przepustek)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający do przyczyn, o których mowa art. 24 ust. 2a zalicza także naruszenia obowiązków w zakresie postępowania z osobami nie będącymi obywatelami narodowości polskiej (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy). Specyfikacja jest bezpłatna. Wykonawcy pobierający SIWZ ze strony internetowej związani są wszelkimi modyfikacjami i wyjaśnieniami do Specyfikacji zamieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)