Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Publication date 2016-07-15
End date 2016-07-25 09:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Wyroby włókiennicze,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Papier toaletowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137471 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 337700008, 195200007, 349284806, 392200000, 395000007, 398000000, 337000007, 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie obejmuje dostawę środków do utrzymania czystości podłóg , powierzchni płaskich, sanitariatów, narzędzi, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady, mydeł w płynie itp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Bohaterów Warszawy 67
Nr domu 67
Miejscowosc Busko-Zdrój
Kod poczt 28-100
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3782401
Fax 041 3782768
Internet www.zoz.busko.com.pl
Regon 00031146700000
E mail sekretariat@zoz.busko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 pln na całe zadanie a na poszczególne załączniki: - załącznik nr 1 - 2 000,00 pln; - załącznik nr 2 - 1 300,00 pln; - załącznik nr 3- 400,00 pln; - załącznik nr 4 - 200,00 pln; - załącznik nr 5 - 500,00 pln;
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Wiedza Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 dostawy środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych będących przedmiotem zamówienia o wartości min. 230 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1- 109 000,00 pln, Załącznik nr 2 - 65 000,00 pln, Załącznik nr 3 - 20 000,00 pln, Załącznik nr 4 - 9 000,00 pln, Załącznik nr 5 - 27 000,00 pln. W przypadku złożenia oferty na kilka załączników, należy podać kwoty dostaw odpowiadające sumie kwot z poszczególnych załączników.
Potencjal Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Zdolne Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Sytuacja Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 230 000,00 pln. na jedno i wszystkie zdarzenia dla całego zadania, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1- 109 000,00 pln Załącznik nr 2 - 65 000,00 pln Załącznik nr 3 - 20 000,00 pln Załącznik nr 4 - 9 000,00 pln Załącznik nr 5 - 27 000,00 pln W przypadku złożenia oferty na kilka załączników, należy złożyć opłaconą polisę na kwotę odpowiadającą sumie kwot polis na poszczególne załączniki.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw A)Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: Załącznik nr 1: I. ulotki informacyjnej ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - poz. nr 1, nr 3, nr 4, nr 6, nr 7, nr 23, nr 24, nr 28, nr 32 II. ksero etykiety potwierdzającej wymagania - poz. nr 24 Załącznik nr 3: III. ulotki informacyjnej ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10 B)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań: Załącznik nr 1 I. Karta charakterystyki preparatu chemicznego (pozycja nr 25, nr 26, nr 31) II. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia (pozycja nr 25) III. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta (pozycja nr 5, nr 8, nr 9, od nr 39 do nr 45) Załącznik nr 2 I. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta (pozycja od nr 46 do nr 49) Załącznik nr 3 I. Karta charakterystyki preparatu (pozycja nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10) Załącznik nr 4 I. Karta charakterystyki preparatu ( pozycja nr 1) II. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia ( pozycja nr 1) Załącznik nr 5 I. Karta charakterystyki preparatu chemicznego (pozycja nr 1, nr 6) II. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia (pozycja nr 1, nr 6) III. Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach (pozycja nr 2, nr 4, nr 5) IV. Opinia Instytutu Matki i Dziecka (pozycja nr 2, nr 3.)
Inne dokumenty 1.Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo-cenowy - załączniki od nr 1 do nr 5 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli następują z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 ilość dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług
Kryt 2p 10
Spec www www.zoz.busko.com.pl
Spec war Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój
Data skl 25/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój sekretariat pok. nr 34
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)