Usługa dzierżawy kompleksowego środowiska serwerowego w centrum przetwarzania danych (Data Center) Numer sprawy - FA.2812.8.2016

Publication date 2016-07-15
End date 2016-07-25 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Serwery,
  • Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 138207 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 727000007, 723150006, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na dzierżawie środowiska serwerowego w centrum przetwarzania danych (Data Center) obejmującej swoim zakresem:
1) dzierżawę sprzętu serwerowego wg wymagań Zamawiającego (specyfikacja techniczna);
2) kolokację i zapewnienie optymalnych warunków środowiskowych dla bezpiecznego
i bezproblemowego działania dzierżawionego sprzętu serwerowego (infrastruktury sprzętowej) w Data Center Wykonawcy;
3) zapewnienie dedykowanych łączy transmisji danych z wykorzystaniem łącz światłowodowych;
4) przygotowanie, uruchomienie i oddanie do użytku Zamawiającemu dzierżawionego środowiska serwerowego;
5) zapewnienie modelu licencjonowania Microsoft opartego na modelu RDS SPLA - dla ośrodków przetwarzania danych;
6) świadczenie usług serwisowo-gwarancyjnych oraz administracyjnych przez cały okres trwania umowy
- na warunkach i zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym
w załączniku A do specyfikacji (określającym jednocześnie zakres zamówienia).
UWAGA:
Wykonawca na potwierdzenie, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, przedstawia opis oferowanego przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z treścią załącznika nr 1B do specyfikacji - opis urządzeń wymaganych - oferowanych.
2. Zamawiający po zakończeniu realizacji umowy, w związku z art. 34 ust. 5 cyt. ustawy, przewiduje prawo opcji polegające na możliwości wykupu serwera na własność wraz z niezbędnym do działania wyposażeniem.
UWAGA:
Zamawiający wymaga się, aby w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił koszty związane z deinstalacją urządzeń Zamawiającego i przekazaniem wszystkich jego komponentów Zamawiającemu. Zamawiający nie może zostać obciążony kosztami wynikającymi z zakończenia współpracy niezależnie od przyczyny lub nowego miejsca kolokacji. Wycofanie urządzeń z miejsca kolokacji musi się odbyć bez ponoszenia dodatkowych opłat po stronie Zamawiającego.
3. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ulica ul. Strzelców Bytomskich 16
Nr domu 16
Miejscowosc Bytom
Kod poczt 41-902
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 3886740, 032 3886700
Fax 032 2818093
Internet www.mopr.bytom.pl
Regon 00344928400000
E mail sekretariat@mopr.bytom.pl; dz@mopr.bytom.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Rodzaj zam inny Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę wdrożenia kompleksowego rozwiązania polegającego na dzierżawie środowiska serwerowego w centrum przetwarzania danych (Data Center) o wartości usługi na kwotę co najmniej 40.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. UWAGA: a) dla zamówień zrealizowanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu, b) w celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu przedmiotu usługi w sposób umożliwiający sprawdzenie czy przedmiot zrealizowanej usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu, c) pod pojęciem jednej usługi odpowiadającej ww. opisowi, Zamawiający rozumie zrealizowanie usługi na rzecz zewnętrznego dla Wykonawcy podmiotu i zrealizowanej w ramach jednej umowy, d) Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowód określający, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zakres wykonanej usługi odpowiada ww. warunkowi. 2. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym w art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust. 1. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku - vide cz. V ust. 3 specyfikacji. 5. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1)formularz oferty; 2) szczegółowa wycena zamówienia stanowiąca załącznik nr 1A do specyfikacji - będąca integralną częścią oferty; 3) opis oferowanego sprzętu, tj. dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca winien złożyć w wymaganej formie - stanowiący integralną część oferty - załącznik nr 1B do specyfikacji - opis urządzeń wymaganych - oferowanych; UWAGA: Wypełniając ww. załącznik Wykonawca winien mieć na względzie opis przedmiotu zamówienia określony w załączniku A do specyfikacji; 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udział w postępowaniu - załącznik nr 3 do specyfikacji; oraz - jeżeli dotyczy: 5) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7) informacja o tym, iż wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz z wskazaniem ich wartości bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XIV ust. 2 specyfikacji; 8) dowód/dowody wskazujący/-ce, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia w szczególności pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w tym cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie, w przypadku gdy Wykonawca otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. Powyższe zapisy (jeżeli dotyczy) mają również zastosowanie do podmiotów trzecich, o których mowa w § 5 ust. 5 umowy; 4) Zamawiający przewiduje, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji. W takiej sytuacji wskazana nowa lokalizacja musi znajdować się w odległości nie większej niż wskazana pierwotnie w złożonej ofercie; 5) Zamawiający przewiduje możliwość, przy zachowaniu wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 6) Zamawiający przewiduje, przy zachowaniu wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana ta jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Odległość pomiędzy lokalizacją Data Center a siedzibą Zamawiającego (kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 SIWZ)
Kryt 2p 15
Spec www www.mopr.bytom.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.
Data skl 25/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)