Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, numer sprawy DAZ-2401_11_16

Publication date 2016-07-15
End date 2016-07-28 11:00:00
Instytucja Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Miejscowość Magdalenka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139283 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 331413106, 331925007, 384371008, 331413106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN.
Miejsce dostawy - IGHZ PAN, ul. Postępu 36A, 05-556 Magdalenka
Zamówienie jest podzielone na 38 części :
przedmiotem Zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie ze specyfikacją i wymaganiami Zamawiającego określonymi w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik numer 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Ulica ul. Postępu 36A
Nr domu 36A
Miejscowosc Magdalenka
Kod poczt 05-552
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7561409
Fax 22 7561417
Internet www.ighz.edu.pl
Regon 00032619600000
E mail sekretariat@ighz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak NIE DOTYCZY
Rodzaj zam Inny: Instytut Naukowy PAN
Rodzaj zam inny Instytut Naukowy PAN
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 38
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium NIE DOTYCZY
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek.
Wiedza Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 dostawy produktów z tworzyw sztucznych o łącznej wartości odpowiadającej części, na którą Wykonawca składa ofertę wg Załącznika nr 8 do SIWZ. W przypadku składania ofert na kilka części, warunek będzie spełniony w przypadku wykazania łącznej wartości wykonanych dostaw odpowiadającej części o najwyższej wartości. Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w 12.1.1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt 12.1.2 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww warunek.
Potencjal Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek.
Zdolne Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek. Uwaga! W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia, powyższe warunki, odpowiednio dla poszczególnych części, powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy np. w wyniku przekształceń, przejęć itp. możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych, w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto, od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego wysokość stawki VAT, Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem w wyniku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,- wygaśnięcia rejestracji, pojawienia się na rynku ulepszonej formy zmiany wielkości opakowania nie powodującej zmiany ogólnej ilości (sztuk) produktu objętego przedmiotową umową oraz nie niewodującej zmiany ceny za 1 sztukę (ampułkę, tabletkę itd.). Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym tj. będzie posiadał parametry nie gorsze niż zastępowany produkt. W przypadku wstrzymania produkcji lub wycofania z obrotu produktu stanowiącego przedmiot umowy i związanym z tym brakiem możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej produkt ten na wniosek Wykonawcy zostanie wyłączony z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę. Zmiana umowy może dotyczyć ponadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania wprowadzonych przez podmiot odpowiedzialny (producenta). W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tegoż asortymentu. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy częściowej
Kryt 2p 10
Spec www www.ighz.edu.pl
Spec war Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, Budynek D, Dział Zamówień Publicznych, Jastrzębiec, ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka, Polska
Data skl 28/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, Kancelaria Ogólna Budynek D, Jastrzębiec, ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka, Polska
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)