Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16

Publication date 2016-07-15
End date 2016-07-27 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 139823 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szafy BHP metalowe podwójne - 280 szt., szafy BHP metalowe pojedyncze - 2 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Ulica ul. Terebelska 57-65
Nr domu 57-65
Miejscowosc Biała Podlaska
Kod poczt 21-500
Wojewodztwo lubelskie
Tel 83 4147296
Fax 83 4147297
Internet www.szpitalbp.pl
Regon 00067670800000
E mail zam.publ@szpitalbp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 23/12/2016
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 2
Spec www www.szpitalbp.pl
Spec war Na wniosek wykonawcy zamaw. udostępni siwz w formie papier.,cena 10zł, pok.104,bud. CDA, ul.Terebelska 57-65 lub za zal. poczt.10zł+koszt przesyłki.Prośbę można przesłać na fax 83/4147297
Data skl 27/07/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno-Administracyjnego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Wadium 1600,00 PLN
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz. 3) Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z zał. nr 5 do siwz. 4) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info www.soldea.pl
Inf dodat 1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty min. 12 - miesięcznym okresem gwarancji. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzu cenowym, nie wzrosną przez okres obowiązywania umowy. 3. Rozliczenie za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty podpisania protokołu o którym mowa w § 4 ust. 2 załącznika nr 1 do siwz i od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, na konto wskazane na fakturze. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)