Dostawa chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz preparatów dezynfekcyjnych

Publication date 2016-07-18
End date 2016-07-28 09:00:00
Instytucja Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 141931 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 398300009, 398312309, 398312503, 337413009, 337411007, 392240008, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz preparatów dezynfekcyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Nowowiejska 31
Nr domu 31
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-911
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 526 42 17
Fax 261 874 170
Internet www.spl.pl
Regon 01328082500000
E mail zamowienia@spl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawienia dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Wiedza Wykonawca wykaże, iż wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu lub wykonywaniu dostaw chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej lub preparatów dezynfekcyjnych (w zależności którego pakietu dotyczy oferta) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością.
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawienia dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawienia dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Sytuacja Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy dostarczą zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikaty CE, deklaracje zgodności) - dokumenty potwierdzające żądane spektrum działania i dokumentujące zastosowanie w obszarze medycznym - dotyczy pakietu A i C (w pozycjach wymaganych w danym pakiecie), 2) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego w formie prospektów, katalogów (w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP). Jednocześnie należy w załączniku nr 2 do SIWZ podać nr strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że będzie posiadał ważne i aktualne na czas trwania umowy dokumenty wskazujące na dopuszczenie do obrotu na terytorium RP oferowanych produktów biobójczych - zgodnie z ustawą z dnia 19 września 2002r. o produktach biobójczych (tekst jednolity: Dz. U. 2007.39.252. z późn. zm.) oraz zaświadczenie potwierdzające, że działanie biobójcze oferowanych środków w zakresie wymaganego spektrum poparte jest końcowymi wynikami z badań laboratoryjnych niezależnego ośrodka badawczego, towarzystwa mikrobiologicznego lub innej instytucji wydającej opinię o środkach dezynfekcyjnych stosowanych w praktyce medycznej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana miejsca dostawy przedmiotu zamówienia; 3) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 4) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 5) zmiana dostarczanego produktu na inny spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego w przypadku wycofania go z rynku przez producenta, bez zmiany ceny jednostkowej wymienionej w załączniku nr 2 do umowy, 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, 7) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 8) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę 9) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 10) zmiany podwykonawców, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.spl.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego - Warszawa, ul. Nowowiejska 31, Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 314)
Data skl 28/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - Warszawa, ul. Nowowiejska 31, Kancelaria, pok. 319
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)