Dostawa części i komponentów do aparatury medycznej, środków czystości (powtórka) oraz lampy do tomografu komputerowego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Publication date 2016-07-20
End date 2016-08-03 11:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Szmaty,
  • Pasty i kremy,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 145291 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331620003, 331900008, 331150009, 398300009, 243223206, 398312503, 398313009, 392243300, 398130004, 398316002, 395256004, 395420003, 398000000, 337119006, 392240008, 337210000, 398120007, 337413009, 337610002, 337630006, 392243001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa części i komponentów do aparatury medycznej, środków czystości (powtórka) oraz lampy do tomografu komputerowego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 pakietów :
Numer pakietu i nazwa CPV
1. Dreny do pompy artroskopowej
2. Akcesoria do pulsoksymetru MICROSTEAM oraz konektory do PRZEWODU NIBP DO KARDIOMONITORA FX2000
3 Akcesoria do kardiomonitora Phoebe Pro
4. Akcesoria do defibrylatora Emtel Defi-Max
5. Akcesoria do kardiomoitora Diascope 2 Vismo
6. Akcesoria do aparatów EKG M-Trace
7. Akcesoria do kardiomonitora Spacelabs Ultraview
8 Akcesoria do kardiomonitora Mindray PM6000 i PM8000
9. Środki czystości, sprzęt gospodarczy, naczynia jednorazowe,
10. Lampa do tomografu komputerowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.10 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drenów do pompy artroskopowej. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do pulsoksymetru MICROSTEAM oraz konektorów do PRZEWODU NIBP DO KARDIOMONITORA FX2000. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do kardiomonitora Phoebe Pro. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do defibrylatora Emtel Defi-Max. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do kardiomonitora Diascope 2 Vismo. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do aparatów EKG M-Trace. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do kardiomonitora Spacelabs Ultraview. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Akcesoriów do kardiomonitora Mindray PM6000 i PM8000. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Środków czystości, sprzętu gospodarczego, naczyń jednorazowych. Wartość zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest dostawa Lampy do tomografu komputerowego 64 rzędowego Lightspeed VCT produkcji GE Healthcare, wraz z montażem, uruchomieniem, kalibracją systemu po
wymianie lampy, wykonaniem testów potwierdzających prawidłowe działanie TK po wymianie lampy,
testów akceptacyjnych, i innych czynności z tym związanych, opisanych szczegółowo w SIWZ. Wartość zamówienia powyżej 30 tys. euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Ulica ul. Chełmońskiego 28
Nr domu 28
Miejscowosc Jaworzno
Kod poczt 43-600
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6164482 w. 292
Fax 032 7519844
Internet www.szpital.jaw.pl
Regon 27064118400000
E mail zampubl@szpital.jaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.10), w zakresie pakietu nr 10 załącznik zestawienie wymaganych parametrów technicznych. 2. Oświadczenie, że oferowane produkty/wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu na podstawie właściwych przepisów w tym zakresie. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu (w szczególności, jeśli dotyczy dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych; tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 876 z późn. zmianami). 3. Zamawiający na potwierdzenie spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wymaga następujących dokumentów: Aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu - w zakresie pakietu 10 oraz pakietu 9 do pozycji określonych w siwz
Inne dokumenty 3. 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust.2 pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do siwz) Objaśnienie wprowadzonych pojęć zgodnie z art.4 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów (Dz, U. Nr 50, póz. 331, z późn. zm) 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów na podstawie Art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę który: w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Stosownie do Art. 26 ust.2b i ust. 2e ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Pakietów 1-8: Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia, d) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. e) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-d, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Dla Pakietu 9: 2. Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) zmiany cen urzędowych, d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany), e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Dla Pakietu 10: Strony dopuszczają możliwość zmianę umowy w zakresie zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron
Kryt cena C
Spec www www.szpital.jaw.pl
Spec war Specyfikację można uzyskać pod adresem:www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Zamówień Publicznych tel.32 616-44-82 wew.292, po wcześniejszym złożeniu wniosku o przekazanie SIWZ. Koszt SIWZ 20 zł
Data skl 03/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)