1. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni. 2. Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.

Publication date 2016-07-20
End date 2016-08-04 10:30:00
Instytucja Gmina Bogatynia
Miejscowość Bogatynia
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Bielizna pościelowa,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 145383 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 452100002, 453000008, 451211304, 391610008, 320000003, 395120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest:
1) realizacja zadania inwestycyjnego pn Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
W celu dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji oraz w celu realizacji prac remontowych przewidziano prace rozbiórkowe, demontażowe, ogólnobudowlane i instalacyjne.
Zakres prac przewidziany do wykonania został opisany w dokumentacji projektowo - kosztorysowej Adaptacji pomieszczeń pralni z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni opracowanej przez Firmę Projektowo - Budowlaną SISSKON z siedzibą w Zgorzelcu. W skład dokumentacji wchodzą nw. opracowania:
- projekt budowlano - wykonawczy,
- szczegółowe specyfikacje - techniczne
- przedmiar robót - pomocniczo

oraz
2) Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
W celu spełnienia wymagań dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji przewidziano zakup wyposażenia żłobka. Spis wyposażenia wchodzącego w zakres przedmiotu został określony w SIWZ
Zamawiający będzie rozpatrywał oferty w ramach części dopuszczonych w pkt 4 SIWZ

Opis

Pomieszczenia przewidziane do przebudowy i adaptacji zlokalizowane są na piętrze budynku. Pralnia zajmująca znaczną część piętra zostanie przeniesione do mniejszego pomieszczenia, a przestrzeń ta zostanie adaptowana na dodatkowy oddział żłobkowy. Pralnia zostanie zlokalizowana w pomieszczeniu pełniącym funkcję szatni, a szatnia przeniesiona do nieczynnej wentylatorowni.

Zakres robót remontowych
W celu dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji oraz w celu realizacji prac remontowych przewidziano prace rozbiórkowe, demontażowe, ogólnobudowlane i instalacyjne.
Zakres prac przewidziany do wykonania został opisany w dokumentacji projektowo - kosztorysowej Adaptacji pomieszczeń pralni z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni opracowanej przez Firmę Projektowo - Budowlaną SISSKON z siedzibą w Zgorzelcu. W skład dokumentacji wchodzą nw. opracowania:
- projekt budowlano - wykonawczy,
- szczegółowe specyfikacje - techniczne
- przedmiar robót - pomocniczoW celu spełnienia wymagań dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji przewidziano zakup wyposażenia żłobka. Spis wyposażenia wchodzącego w zakres przedmiotu przedstawiono w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWSi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bogatynia
Ulica ul. Daszyńskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bogatynia
Kod poczt 59-920
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 75 7725110, 7725370
Fax 75 7725109, 7725379
Internet www.bogatynia.pl
Regon 00052502700000
E mail zamowienia.publiczne@bogatynia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www www.bogatynia.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul.1 Maja 29 59-920 Bogatynia ( Wydział Zamówień Publicznych)
Data skl 04/08/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia ( Kancelaria , pok. nr 5)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Uprawnienie Dotyczy części 1 i części 2 Zamawiający nie opisał dodatkowych wymagań dotyczących sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza Dotyczy części 1- Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej: a) jedną robotę budowlaną lub maksymalnie 3 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynków użyteczności publicznej lub innych czynnych obiektów budowlanych o łącznej wartości brutto min. 200 000,00 PLN, obejmującą swoim zakresem roboty rozbiórkowe, demontażowe, ogólnobudowlane i instalacyjne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie : a) 1 roboty budowlanej o wartości i zakresie określonej w pkt 9.2. w ramach jednej umowy lub b) roboty budowlane o zakresach i łącznej wartości określonej w ppkt 9.2., zostaną zrealizowane maksymalnie 3 umowami tzn każda robota zostanie zrealizowana odrębna umową Dotyczy części 2 -Zamawiający nie opisał dodatkowych wymagań dotyczących sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Potencjal Dotyczy Części 1 i części 2 -Zamawiający nie opisał dodatkowych wymagań dotyczących sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Dotyczy części 1 - Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami, posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, które będą posiadały określone przepisami Prawa budowlanego uprawnienia budowlane w specjalnościach: a) 1 osobą - posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) 1 osobą - posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub też równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) 1 osobą - posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych lub też równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Dotyczy części 2 -Zamawiający nie opisał dodatkowych wymagań dotyczących sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja Dotyczy części 1 i części 2 -Zamawiający nie opisał dodatkowych wymagań dotyczących sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1 Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ - właściwy dla części 1 lub części 2 , 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ, .3. Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - dotyczy części 2

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)