Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2017 roku
Publication date | 2016-07-20 |
End date | 2016-07-28 12:00:00 |
Instytucja | Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół |
Miejscowość | Ośno Lubuskie |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 145671 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 30000001, 150000008, 151000009, 155000003, 158000006, 153000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w okresie od 1.01.2017 r. do 31.12.2017 r. z podziałem na 9 części: Część I-mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wołowe i wieprzowe Część II-mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, Część III-warzywa, ziemniaki, owoce, Część IV- wyroby mleczarskie, nabiał, Część V-pieczywo, Część VI-wyroby garmażeryjne, Część VII-ryby i mrożonki, Część VIII-jaja, Część IX-pozostałe artykuły żywnościowe. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących załączniki od 1A do 9A formularza ofertowego. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do stołówek Zespołu Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 oraz Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 20, sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówek związanych z organizacją roku szkolnego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane przez intendentów placówek szkolnych lub osoby do tego upoważnione przez dyrektorów placówek. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w placówkach oświatowych. Wykonawca ma obowiązek przekazania dostarczonego do stołówek towaru w obecności intendenta lub upoważnionego do przyjęcia towaru pracownika. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, (D.U. 2015, poz. 1256). Ponadto przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z:- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego Rady,(UE) nr 1308-2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922-72, (EWG) nr 234-79, (WE) nr 1037-2001 i (WE) nr 1234-2007 (D. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 671 z późn. zm.),- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 852-2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 z późn. zm.),- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169-2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, (Dz. Urz. UE L 304-18 z 22.11.2011r.),- ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn. zm., tekst jednolity - Dz. U. z 2014, poz. 1577 ze zm. ) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; - ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz.U. 2001r., Nr 5, poz. 44 z późn. zm., tekst jednolity z dnia 23 kwietnia 2015r. - Dz. U. 2015, poz. 678 ze zm.),- innymi, wyżej nie wymienionymi przepisami prawa dotyczącymi środków spożywczych (obowiązujące ustawy wraz z rozporządzeniami do nich oraz dyrektywy i rozporządzenia UE). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty spożywcze w pierwszym gatunku. Mięso wieprzowe, wołowe, wędliny, mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, wyroby garmażeryjne oraz jaja - zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, świeże z bieżącej produkcji. Warzywa, owoce, ziemniaki - świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w wyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności, odpowiednio zapakowane, transport do Zamawiającego musi zapewniać pełnowartościowość produktów. Zamawiający odmówi przyjęcia warzyw, ziemniaków, owoców porażonych mokrą bądź suchą zgnilizną, zapleśniałych, zgnitych, zaparzonych, zwiędniętych, zafermentowanych, porażonych chorobami, z obcym zapachem, uszkodzonych mechanicznie (w tym uszkodzenia powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego - zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania produktów w nieodpowiednich warunkach), uszkodzonych przez szkodniki, z obecnością szkodników lub ich pozostałości, łykowatych, miękkich, ze sparciałymi korzeniami. Mleko lub produkty mleczne zgodnie z obowiązującymi wymaganiami, zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333-2008. Tłuszcze mleczne do smarowania (masło, olej) - wg rozporządzenia (UE) nr 1308-2013. Olej - roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Wyroby mleczarskie, nabiał, ryby i mrożonki, pozostałe artykuły żywnościowe według ważnej daty do spożycia w okresie zaplanowanego przez zgłaszającego zapotrzebowania na dostawę i zużycie, w przypadku pozostałych artykułów żywnościowych ważność przydatności do spożycia musi wynosić co najmniej 3 miesiące od daty dostawy. Pieczywo świeże z bieżącej produkcji, o obniżonej zawartości soli zgodnie z obowiązującymi przepisami- maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku. Przyprawy - o jednolitym smaku charakterystycznym dla użytych składników, bez obcych posmaków i zapachów, opakowane w torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. Soki - bez dodatku cukru. Sól - o obniżonej zawartości sodu (sodowo - potasowa). Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, skład, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru do stołówek na okres do następnej dostawy. Wykonawca dostarczający mrożonki zobowiązuje się do użyczenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia zamrażarki - dotyczy stołówki Zespołu Szkół Publicznych w Ośnie Lubuskim. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię dostaw w ilości, terminie i w godzinach ustalonych przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Artykuły żywnościowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie lub pisemnie przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach od 6:00 do 09:00, za wyjątkiem poniższych grup produktów, które należy dostarczyć po szczegółowym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za zamówienie lub odbiór towaru, w godzinach od 6:00 do 6:40: Część I - mięso wieprzowe, wołowe, wędliny wołowe i wieprzowe, Część II - mięso drobiowe, podroby, wędliny drobiowe, Część III - warzywa, ziemniaki, owoce, Część IV - wyroby mleczarskie, nabiał, Część V - pieczywo, Część VI - wyroby garmażeryjne. Dostawy artykułów żywnościowych dotyczące części I, II, III, IV, V zamówienia wykonawcy mają obowiązek realizować codziennie od poniedziałku do piątku - wg złożonego zapotrzebowania przez intendentów. Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości dostaw w zestawieniach rodzajowo - ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy OpisZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 1A Formularza ofertowego dot. I części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i wołowychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 2A Formularza ofertowego dot. II części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę mięsa drobiowego, podrobów, wędlin drobiowychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 3A Formularza ofertowego dot. III części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę warzyw, ziemniaków, owocówZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 4A Formularza ofertowego dot. IV części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę wyrobów mleczarskich, nabiałuZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 5A Formularza ofertowego dot. V części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę pieczywaZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 6A Formularza ofertowego dot. VI części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę wyrobów garmażeryjnychZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 7A Formularza ofertowego dot. VII części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę ryb i mrożonekZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 8A Formularza ofertowego dot. VIII części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę jajZgodnie z punktem 4 SIWZ i załącznikiem nr 9A Formularza ofertowego dot. IX części zamówienia: Zestawienie rodzajowo-ilościowe na dostawę pozostałych artykułów żywnościowych |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół |
Ulica | ul. Rynek 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Ośno Lubuskie |
Kod poczt | 69-220 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 95 7571338, 95 7575080 |
Fax | 95 7571338, 95 7575080 |
Internet | www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/ |
Regon | 59810459180000 |
E mail | zeas-osno@o2.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół |
Rodzaj zam inny | Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 9 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data roz | 01/01/2017 |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Należy wykazać, iż w terminie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie zrealizował co najmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych o wartości proporcjonalnej do wartości przedmiotu zamówienia. W wykazie należy ująć dostawy na kwoty nie mniejsze niż wartość przedmiotu zamówienia wykonane lub wykonywane w okresie jednego roku. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | W wykazie wymagane jest podanie wyłącznie dostaw żądanych w celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia opisanego w punkcie 6.1.1. SIWZ. Wyłącznie w zakresie tych dostaw wymaga się dołączenia dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | Załącznik nr 1 - Oferta na wykonanie zamówienia wraz z załącznikami od 1A do 9A (zestawienia rodzajowo-ilościowe); Załącznik nr 5 - Pełnomocnictwo(jeśli dotyczy); Załącznik nr 6 - Podwykonawstwo(jeśli dotyczy); Załącznik nr 8 - Oświadczenie o spełnianiu przez środki spożywcze wymagań w związku z żywieniem zbiorowym dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty; Załącznik nr 9 - Zaparafowany wzór umowy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/ |
Spec war | Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, pokój nr 11 |
Data skl | 28/07/2016 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie, pokój nr 11 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |