Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
|
Ulica |
ul. Młynarska 43/45
|
Nr domu |
43/45
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
01-170
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 644 15 64
|
Fax |
22 665 60 44
|
Internet |
www.strazmiejska.waw.pl
|
Regon |
01527142800000
|
E mail |
zam.pub@strazmiejska.waw.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/12/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Potencjal |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
LE
|
Kryt cena |
A
|
Licytacja etapy |
1
|
Czas trwania |
15 minut
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Le adres aukcja |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
Le adres opis |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
Le wymagania |
Operator platformy aukcyjnej przekaże zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie.
Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy),być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s
|
Le postapien |
W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Ogłoszeniem o zamówieniu, Opisem Warunków Uczestnictwa w licytacji oraz wzorem umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w cenie oferty. Minimalna wysokość postąpień 1000 zł
|
Le data skl |
28/07/2016
|
Le godz skl |
10:00
|
Le miejsce skl |
Wydziale Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, pokój nr 18
|
Le term otw |
Zamawiający otworzy licytację elektroniczną 04.08.2016 r. o godzinie 10:00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej
|
Le term war zam |
Gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji
|
Wym zab umowy |
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Istotne post |
§ 1 Przedmiotem umowy, jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego, w asortymencie i maksymalnej ilości, zgodnie
z formularzem cenowym, którego poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia stanowi załącznik nr 1 do umowy. § 2 Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się na okres: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2016 r. § 3 1.Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i zapłaty umówionej ceny.
2.Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie na podstawie zamówień jednostkowych, składanych do Wykonawcy emailem lub faksem.
3.Termin dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, od dnia złożenia zamówienia.
4.Przedmiot umowy dostarczany będzie do miejsca wskazanego w zamówieniu na terenie Warszawy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5.Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone:
1)braki ilościowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakujących ilości towaru, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach,
2)wady jakościowe, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze - od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach,
3)braki asortymentowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w prawidłowym asortymencie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach. § 4
1.Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot umowy kwoty w wysokości zł netto (słownie) plus% podatku VAT w kwocie zł (słownie) co stanowi zł brutto (słownie).
2.Zamawiający zobowiązuje się płacić za każdą zrealizowaną partię przedmiotu zamówienia według cen jednostkowych netto plus należny podatek VAT.
3.Ceny jednostkowe netto plus należny podatek VAT, określone w formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
4.Wykonawca w cenie umowy określonej w ust.1 uwzględnił wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy w tym: koszty transportu (dostawy) do siedziby Zamawiającego, opłat, cła, podatków i inne.
§ 5 1.Zapłata nastąpi po dostarczeniu przedmiotu umowy do miejsca dostawy, przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od daty jej dostarczenia do Straży Miejskiej m.st. Warszawy/Płatnika.
2.Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Straży Miejskiej
m.st. Warszawy/Płatnika.
3.Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku Straży Miejskiej
m.st. Warszawy/Płatnika nastąpiło w ostatnim dniu upływu terminu.
4.Straż Miejska m.st. Warszawy/Płatnik zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe
za każdy dzień zwłoki w terminie zapłaty.
5.Faktury, o których mowa powyżej należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, natomiast płatnikiem i odbiorcą faktur jest Straż Miejska m.st. Warszawy
z siedzibą: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45. § 6 1.Prawa i obowiązki Zamawiającego wynikające z niniejszej umowy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy.
2.Wszelka korespondencja w sprawach wynikających z niniejszej umowy kierowana będzie przez Wykonawcę na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy,
01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45.
3.Do kierowania czynnościami związanymi z realizacją umowy Wykonawca wyznacza: tel.e-mail:
4.Do kierowania czynnościami związanymi z realizację umowy Zamawiający
wyznacza: tel. e-mail:
§ 7 1. W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % całkowitej kwoty brutto określonej w § 4 ust. 1.
2.W przypadku odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający lub odstąpienia Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Straż Miejska m. st. Warszawy/ Płatnik, będzie zobowiązana do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % całkowitej kwoty brutto określonej w § 4 ust. 1. 2.W przypadku odstąpienia Wykonawcy od umowy z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający lub odstąpienia Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Straż Miejska m. st. Warszawy/ Płatnik, będzie zobowiązana do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % całkowitej kwoty brutto określonej w § 4 ust. 1.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Straży Miejskiej m. st. Warszawy/ Płatnikowi kary umownej za opóźnienie w terminie dostawy w wysokości 0,5% wartości brutto opóźnionej części dostawy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
4. Za zwłokę w usunięciu braków lub wad określonych w § 3 ust. 5, Wykonawca zapłaci Straży Miejskiej m. st. Warszawy/ Płatnikowi karę umowną w wysokości 0,5 % wartości brutto za każdy dzień zwłoki danej partii towaru, której wada lub brak dotyczy.
5. Kara umowna, określona w ust. 1, zostanie zapłacona przez Wykonawcę
na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m. st. Warszawy/ Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy.
6. Kara umowna, określona w ust. 3 i 4 zostanie potrącona przez Straż Miejską m. st. Warszawy/ Płatnika z należności za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej lub w przypadku braku takiej możliwości zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską
m.st. Warszawy/Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do Wykonawcy.
7. Maksymalna łączna kwota kar umownych określonych w niniejszej umowie nie może przekroczyć 35% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1.
8. Zapłata kar umownych nie wyłącza prawa do dochodzenia odszkodowania
na zasadach ogólnych za poniesioną szkodę. § 8 1.Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
1) Wykonawca przystąpił do likwidacji swojej firmy z wyjątkiem likwidacji przeprowadzanej w celu przekształcenia lub restrukturyzacji;
2) Wykonawca nie będzie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością oraz realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z jej zapisami, a wezwania Zamawiającego do należytego wykonywania tych czynności będą nieskuteczne, w szczególności 3- krotnego opóźnienia dostawy powyżej 10 dni roboczych;
3) Wykonawca z własnej winy przerwał świadczenie dostaw i w ciągu 7 dni roboczych nie rozpoczął świadczenia pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego.
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie
30 dni od powzięcia informacji o powyższych okolicznościach.
3. W powyższym wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej
z podaniem uzasadnienia.
5. Wykonawca może odstąpić od umowy jeżeli Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury, mimo pisemnego wezwania do zapłaty.
§ 9 Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, tj. zakazu przenoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, dokonywania obciążeń tych praw w jakiejkolwiek formie, a także poprzez ustanowienie zastawu czy objęcia umową poręczenia bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego.
§ 10 Spory wynikłe na tle wykonania niniejszej Umowy, strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie. W razie braku porozumienia, spory rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 11 1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Kodeks Cywilny.
3.Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach - 1 egz. dla Wykonawcy i 1 egz. dla Zamawiającego.
4. Integralną część umowy stanowią:
1) załącznik nr 1 - kserokopia formularza cenowego,
2) załącznik nr 2 - kserokopia oferty Wykonawcy.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|