Dostawa ubrań służbowych dla pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OG-17-16

Publication date 2016-07-20
End date 2016-07-28 11:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 147001 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań służbowych dla pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie.
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 5.
5)Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
6)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7)W ramach przedmiotu zamówienia zamawiający, w zależności od potrzeb, przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zakres opcji obejmuje dostawę ubrań służbowych wskazanych i opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Termin, w ciągu którego zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji, to 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
O zamiarze skorzystania z prawa opcji, zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym oświadczeniem/zamówieniem. Brak stosownego oświadczenia/zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w umowie. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawca zobowiązany jest do stosowania takiej samej ceny jednostkowej, jak wskazana w ofercie wykonawcy. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nieskorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
Wykonawca powinien złożyć ofertę obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne). Niedopełnienie tego wymogu skutkuje odrzuceniem oferty

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Warszawie
Ulica Al. Solidarności 127
Nr domu 127
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-898
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 4407183
Fax 022 4405042
Internet www.warszawa.so.gov.pl
Regon 00032469400000
E mail rzp@warszawa.so.gov.pl; ascibisz.rzp@warszawa.so.gov.pl; abernabiuk.rzp@warszawa.so.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę główną, której przedmiotem była/jest dostawa ubrań służbowych dla pracowników o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz wykaże, iż dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 najkrótszy termin dostawy ubrań służbowych od daty dokonania pomiarów
Kryt 2p 20
Spec www www.warszawa.so.gov.pl
Spec war Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 5105
Data skl 28/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 5105
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1)przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2)terminu realizacji umowy, 3)warunków płatności. 2.W przypadku skorzystania z prawa opcji zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1)wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości stawki podatku VAT, 2)wysokości ceny w związku ze zmianą: a)stawki podatku od towarów i usług, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.), c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3.Zmiana umowy może być dokonana wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.Zmiana wysokości wynagrodzenia, dokonywana na podstawie ust. 2 pkt 1 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 1; wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 1, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 8. 5.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a) wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. b) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. c) wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 8.Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 1 wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. b-c wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz wzrost kosztów.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)