Publication date |
2016-07-21 |
End date |
2016-07-29 10:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
- Komputery osobiste,
- Sprzęt peryferyjny,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
147901 / 2016 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302131006, 302133008, 302320004, 331951004, 302360002, 482000000, 386521001, 386510003, 386500006, 302321108, 301211004, 386516009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych
|
Ulica |
ul. Szewska 48
|
Nr domu |
48
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-139
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3432855
|
Fax |
071 3432855
|
Internet |
www.uni.wroc.pl
|
Regon |
00000130100000
|
E mail |
przetargi@wnhip.wroc.pl
|
Czy obowiazkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
7
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Wiedza |
Wykonawca winien wykazać się, że wykonał (lub wykonuje obecnie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości minimum 50000 zł brutto której przedmiotem była dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego, sprzętu multimedialnego, fotograficznego, drukarek i kserokopiarek (jednego rodzaju z wymienionych)
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Patrz punkt III 6
|
Inne dokumenty |
1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Pełnomocnictwo dla osoby-osób podpisującej -cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę , gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza); 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku
Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składa nie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 4. Jeżeli
Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
w tym cel u pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 5. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (lub odpowiednio w pkt 3 i 4) oraz 5. Dokumenty wymienione w pkt 1, 6
podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący zał. nr 5a, 5 b. 2. Zamawiający przewiduje zmianę wysokości zastosowanej stawki VAT w przypadku wyrażenia zgody przez MNiSW na zastosowanie 0 stawki VAT na zakupione towary, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT
na oferowane zamówienie pod warunkiem legislacyjnej zmiany obowiązujących stawek na terenie
Polski.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.uni wroc.pl
|
Spec war |
Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Szewska 48 50-139 Wrocław.
|
Data skl |
29/07/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego ul. Szewska 48 50-139 Wrocław, pok. 110
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|