Dostawy tonerów i bębnów do drukarek dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku (DZp.DGt.457.4.2016)

Publication date 2016-07-21
End date 2016-08-01 09:30:00
Instytucja SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 147947 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tonerów i bębnów do drukarek dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 1 do SIWZ). Oferowane tonery i bębny muszą być wyprodukowane przez producentów sprzętu, do którego są przeznaczone, tak aby spełniały warunki gwarancji producenta sprzętu drukującego. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie nazw producentów wyrobów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym, w kolumnie Nazwa handlowa-numer katalogowy - w przypadku, gdy nazwa handlowa-numer katalogowy nie jest stosowana-y, należy podać symbol bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy (Załączniku nr 1 do SIWZ), uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już dostarczony towar. niezrealizowana wartość pakietu nie może być większa niż 20% jego wartości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru w obrębie asortymentu określonego w danym pakiecie w Formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawcy (Załączniku nr 1 do SIWZ), do kwoty określonej w § 1 ust. 1 umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego (wraz z rozładunkiem do pomieszczeń Magazynu Technicznego) na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie nie później niż 5 dni roboczych (minimalny termin dostawy - 1 dzień roboczy, maksymalny termin dostawy - 5 dni roboczych) od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Rozładunek oznacza wyładowanie towaru przez Wykonawcę z pojazdu dostawczego oraz złożenie go w pomieszczeniach Magazynu Technicznego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, z zaznaczeniem, że czynności te odbywają się staraniem i na koszt Wykonawcy. Jeżeli termin dostawy wypada w dniu ustawowo wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Magazynu Technicznego, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie dostawy. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych towaru lub niedoborów ilościowych, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o powyższym Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dostawy lub też dostarczenia towaru wolnego od wad, tożsamego pod względem jakościowym i ilościowym z towarem zamówionym, w terminie do 3 dni od momentu zgłoszenia braków i-lub wad przez Zamawiającego. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego towaru i żądania wymiany na towar spełniający wymogi umowy w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z umową-zamówieniem, w tym m.in. dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach, dostarczenia towaru o jakości odbiegającej od parametrów określonych w umowie. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru dostarczonego z opóźnieniem. Strony postępowania dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto przedmiotu zamówienia wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu i parametrów, jakimi charakteryzuje się przedmiot zamówienia opisany przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez Wykonawców składających oferty równoważne musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane w SIWZ. Wykonawcy, którzy powołują się na rozwiązania równoważne są zobowiązani wykazać, że oferowany przez nich przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Ulica ul. Gliwicka 33
Nr domu 33
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-201
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4328138
Fax 032 4328169
Internet www.psychiatria.com
Regon 00029293600000
E mail zam.publiczne@psychiatra.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/02/2017
Wadium W postępowaniu Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy zgodny co do treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz oferty zgodny co do treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.psychiatria.com
Spec war SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik.
Data skl 01/08/2016
Godz skl 09:30
Miejsce SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, budynek Administracji, Biuro Pracownika ds. zamówień publicznych - II piętro pokój nr 17.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)