Dostawa zestawów dydaktycznych AV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Część nr 1 - dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Część nr 2 - dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Nr sprawy R0AP0000.272.30.2016
Publication date | 2016-07-21 |
End date | 2016-07-29 10:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 148625 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 323220006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Część nr 1 Dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 32322000-6 Urządzenie multimedialne 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. CZĘŚĆ NR 2 Dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 32322000-6 Urządzenie multimedialne 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.2. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. Opis1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona.2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.2. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. |