Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Szczecinecki
|
Ulica |
ul. 28 Lutego 16
|
Nr domu |
16
|
Miejscowosc |
Szczecinek
|
Kod poczt |
78-400
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
+48 94 37 292 00
|
Fax |
+48 94 37 292 56
|
Internet |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Regon |
33092097700000
|
E mail |
starostwo@powiat.szczecinek.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/09/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
|
Wiedza |
Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (roboty wykończeniowe, przebudowa pomieszczeń, remont pomieszczeń wraz z instalacjami) o wartości co najmniej 200 tysięcy złotych brutto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia art. 22 ustawy PZP
|
Potencjal |
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
|
Zdolne |
na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
|
Sytuacja |
Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 tysięcy złotych brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
roboty budowlane w ilości niezbędnej do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia /roboty wykończeniowe, przebudowa pomieszczeń, remont pomieszczeń wraz z instalacjami/ o wartości co najmniej 200 tysięcy złotych brutto
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2. Kosztorys ofertowy skrócony w rozbiciu na roboty budowlane i wyposażenie kuchni stanowiący element pomocniczy.
3. Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
4. W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
5. Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego - w każdym przypadku;
2) zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku konieczności zmiany zakresu robót; w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru;
3) inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany.
Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
WYDŁUŻONY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
|
Spec war |
adres Zamawiającego
|
Data skl |
04/08/2016
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|