Dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej
Publication date | 2016-07-22 |
End date | 2016-08-01 10:00:00 |
Instytucja | Samorządowe Przedszkole w Chmielniku z Filią w Suchowoli |
Miejscowość | Chmielnik |
Województwo | świętokrzyskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 149815 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki przedszkolnej w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności: - warzyw i owoców, - ziemniaków, Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia . Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego codziennie w miarę potrzeby w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego. Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Dostarczane produkty muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. Uwaga! Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ( szacunkową) ilość produktów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości lub większej w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się zwiększenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej; zwiększenie liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej itp.) po cenach jednostkowych określonych w formularzu ofertowym. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający może złożyć jedną ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części zamówienia. Opis części zamówienia Część 1 - warzywa i owoce - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1a do SIWZ. 1. Cebula- 100kg 2. Marchew jadalna- 500kg 3. Seler (korzeń)- 120kg 4. Pietruszka (korzeń)- 160kg 5. Ogórek sałatkowy- 150kg 6. Pietruszka natka (w pęczkach) -60szt. 7. Koper świeży (w pęczkach)- 60szt. 8. Rzodkiewka (w pęczkach)- 100szt. 9. Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)młoda w czerwcu- 50szt. 10. Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)- 40szt. 11. Kalafior (sztuka minimum 1,5kg)- 50szt. 12. Buraki czerwone- 350kg 13. Botwina świeża w sezonie (pęczek)- 30szt. 14. Kapusta kwaszona 1kg- 200kg 15. Kapusta pekińska (sztuka minimum 1,2kg)- 50szt. 16. Pomidory- 90kg 17. Czosnek główka -20 szt. 18. Por -120 szt. 19. Sałata zielona -60 szt. 20. Fasola Jaś -20kg 21. Groch łuskanyop.450g- 45kg 22. Gruszki w sezonie- 800kg 23. Jabłka-1000kg 24. Truskawki świeże w sezonie(maj, czerwiec)- 80kg 25. Banany-600kg 26. Pomarańcze-600kg 27. Nektaryny -200kg 28. Cytryna -20kg 29. Jagody 1l w sezonie -4l Część 2- ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ. 1. Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)- 5 000kg 2. Ziemniaki młode w czerwcu -100kg Miejsce dostarczania przedmiotu zamówienia: 1) Stołówka przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku ; ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik, oraz 2) Stołówka przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku-Oddział Zamiejscowy w Suchowoli; Suchowola 102; 26-020 Chmielnik |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samorządowe Przedszkole w Chmielniku z Filią w Suchowoli |
Ulica | ul. Sienkiewicza 8 |
Nr domu | 8 |
Miejscowosc | Chmielnik |
Kod poczt | 26-020 |
Wojewodztwo | świętokrzyskie |
Tel | 41 354 22 66 |
Fax | 41 354 22 66 |
Internet | www.chmielnik.com |
Regon | 29001422400000 |
E mail | misterkiewicz.i@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka organizacyjna gminy |
Rodzaj zam inny | Jednostka organizacyjna gminy |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. |
Czas | D |
Data zak | 30/06/2017 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ. |
Wiedza | Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ. |
Potencjal | Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ. |
Zdolne | Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ. |
Sytuacja | Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy Oświadczenie o podwykonawcach |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Z Wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego przetargu zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik 3 do niniejszej specyfikacji. Treść umowy zostanie odpowiednio dostosowana w zależności od tego, czy w wyniku niniejszego przetargu zostanie wybrany jeden, czy więcej Wykonawców. Umowa będzie zawierała zapis: -ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że: - nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VA T, - nastąpi istotna zmiana ilości dostarczanych produktów spożywczych ( ponad 60% wartości szacunkowej) ze względu na zmianę liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki przedszkolnej. -w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego, -zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisemnej. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.chmielnik.com |
Spec war | Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik. |
Data skl | 01/08/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |