Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej Część nr 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej)

Publication date 2016-07-22
End date 2016-08-02 10:45:00
Instytucja Gmina Miejska Mielec
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 150053 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 374200008, 374210005, 374240006, 374250003, 374429008, 374522106, 374529103, 374532000, 374820000, 323423005, 323424006, 323424109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia Sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu.
Przedmiot zamówienia składa się z 2-ch (dwóch) części:
Część 1 - dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej
Część 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ. Tam gdzie w SIWZ, w celu wskazania wymaganych cech technicznych i jakościowych przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że spełnią one wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dołączając w tym celu do oferty stosowne oświadczenie.
3. Oferowane urządzenia mają posiadać certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa B oraz certyfikat zgodności z normą wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji. Dokumenty te (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) będą wymagane od wybranego wykonawcy przy odbiorze przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz by były nie używane. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport, montaż oraz wszystkie inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego.

Opis

Część nr 1: Dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej:
1) Szyny ścienne do siatkówki - 1 szt.
2) Akcesoria do siatkówki - 1 szt.
3) Konstrukcja naścienna do koszykówki - 4 szt.
4) Mechanizm regulacji wysokości tablic 105 x 180 cm - 2 szt.
5) Mechanizm regulacji wysokości tablic 90 x 120 cm - 4 szt.
6) Tablice do koszykówki 105 x 180 cm - 2 szt.
7) Tablice do koszykówki 90 x 120 cm - 4 szt.
8) Obręcze do koszykówki - 6 szt.
9) Siatki do obręczy do koszykówki - 6 szt.
10) Osłony dolnej krawędzi tablic do koszykówki 105 x 180 cm - 2 szt.
11) Osłony dolnej krawędzi tablic do koszykówki 90 x 120 cm - 4 szt.
12) Drabinki gimnastyczne 180x250 cm - 12 szt.
13) Drabinki gimnastyczne 190x250 cm - 2 szt.
14) Ławeczki gimnastyczne 3 m - 12 szt.
15) Ławeczki gimnastyczne 4 m - 6 szt.
16) Materac gimnastyczny wraz z dodatkami - 10 szt.
17) Lustro posturograficzne przyścienne bez poręczy - 4 m2
18) Konstrukcja do koszykówki uchylna - 2 szt.
19) Tablica wyników sportowych szkolna - 1 kpl.
20) Odskocznia gimnastyczna - 1 szt.
21) Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa - 1 szt.
22) Kozioł gimnastyczny - 1 szt.
23) Stojak do skoku wzwyż szkolny - 1 kpl.
24) Poprzeczka do skoku wzwyż - 2 szt.
25) Materac gimnastyczny zeskokowy - 1 kpl.
26) Kołderka do materaca zeskokowego - 1 szt.Część 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej):
1) Mikser stereo - 1 szt.
2) Odtwarzacz CD/MP3 - 1 szt.
3) Odbiornik wieloczęstotliwościowy - 1 szt.
4) Mikrofon doręczny - 2 szt.
5) Urządzenie zawierające pełnopasmowe zestawy głośnikowe, subwoofer oraz wzmacniacz - 1 szt.
6) Zestawy głośnikowe - 2 kpl.
7) Subwoofer - 1 szt.
8) Skrzynia na urządzenia - 1 kpl.
9) Statyw głośnikowy - 4 szt.
10) Pozostałe (materiały instalacyjne, okablowanie i złącza, wstępna konfiguracja zestawu) - 1 kpl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Mielec
Ulica ul. Żeromskiego 26
Nr domu 26
Miejscowosc Mielec
Kod poczt 39-300
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 7888500
Fax 17 7888505
Internet www.mielec.pl
E mail sekretariat@um.mielec.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2016
Wadium Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Pzp. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie realizacji umowy istotne postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Dostawcy, tj. okolicznościami, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniając lub uniemożliwiając terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 2) Regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 3) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Dostawcy; 4) Innych nieistotnych zmian postanowień umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.mielec.pl
Spec war Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, pokój nr 30
Data skl 02/08/2016
Godz skl 10:45
Miejsce Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sekretariacie (pokój nr 20).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz planowane do finansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)