Dostawa sprzętu multimedialnego. Numer postępowania: MŚ-ZP-WW-333-19/16

Publication date 2016-07-22
End date 2016-08-09 11:00:00
Instytucja Muzeum Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 150451 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301212005, 385200006, 302313206, 302313103, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Muzeum Śląskiego w Katowicach oraz montaż zestawu (projektor II, ekran projekcyjny, system głośnikowy, system sterowania).
W skład dostawy wchodzi:
Urządzenie wielofunkcyjne formatu A4 - 11 szt., Profesjonalny skaner formatu A3 - 1 szt., Monitor I - 2 szt., Monitor 4K - 6 szt., Projektor I - 3 kpl., Monitor II - 12 szt., Przenośny odtwarzacz dźwięku - 4 szt., Projektor II w zestawie z ekranem projekcyjnym, systemem głośnikowym, sterowania i montażem - 1 kpl.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Termin wykonania umowy: przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
Etap 1: w terminie nie dłuższym niż 42 dni kalendarzowe dla pozycji od 1 do 7 OPZ - Załącznik nr 2 do SIWZ, licząc od dnia zawarcia umowy;
Etap 2: w terminie nie dłuższym niż 28 dni kalendarzowych (poz. nr 8 OPZ - Załącznik nr 2 do SIWZ) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy tej części przedmiotu zamówienia oraz jej montażu. Przedmiot zamówienia objęty etapem 2 nie może zostać zrealizowany później niż do 14 kwietnia 2017 roku.
Miejsce realizacji: siedziba Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1.
Termin gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej (24 miesiące) na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale X niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Śląskie
Ulica ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-205
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2585661-3; 3503672
Fax 032 2599804
Internet www.muzeumslaskie.pl
Regon 00109412100000
E mail muzeumjg@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 14/04/2017
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 5.700,00 zł. (słownie pięć tysięcy siedemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu na rachunek zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna O/Katowice, numer rachunku: 51 1050 1214 1000 0023 4893 4700; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jednolity tekst - Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zmianami). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego wskazanym w ust. 2. 4. Wadium w formie niepieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione jeżeli - oryginał dokumentu jego wniesienia, zawarty będzie w opakowaniu wraz ze składaną ofertą (nie zszyty z ofertą) i posiadał będzie zapewnienie bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wykonawcę, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zamawiający wykluczy z postępowania (art. 24 ust. 2 punkt 2) ustawy Pzp).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Wiedza Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Potencjal Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Zdolne Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie poprzez sporządzenie opisu dokonywania oceny jego spełnienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2) niniejszego rozdziału SIWZ, składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów opisanych w ust. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja, spółki cywilne) dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 2 i/lub ust. 3 oraz ust. 5 SIWZ należy załączyć odpowiednio dla każdego z tych Wykonawców. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzane w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez przedstawicieli obu stron umowy. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, 2) zmiany terminu dostawy, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. działania siły wyższej, 3) ewentualnej zmiany sposobu wykonania zamówienia z samodzielnego wykonania przez Wykonawcę, na wykonanie z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 6 niniejszej umowy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, 5) wydłużenia okresu gwarancji przez Wykonawcę, 6) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności przedmiotu zamówienia oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji przedmiotu zamówienia, 7) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wydłużenia terminu ukończenia robót budowlanych związanych rewitalizacją budynków łaźni i stolarni (miejsca montażu oraz użytkowania przedmiotu zamówienia), 8) zmiany formy płatności na więcej niż dwuczęściowa za realizację przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. W przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obejmujące wyłącznie zrealizowaną część przedmiotu zamówienia. Wysokość wynagrodzenia zostanie obliczona na podstawie wartości netto za daną pozycję wykazaną w załączniku nr 2 do umowy powiększoną o należny podatek VAT. Pozostała część należności będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 9) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), osób realizujących zamówienie oraz zmiana danych adresowych. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przedłożenie przez jedną ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
Spec war Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, sekretariat (III piętro budynek administracyjny)
Data skl 09/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, sekretariat (III piętro budynek administracyjny)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu Rewitalizacja zabytkowych budynków Łaźni Głównej i Stolarni wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach w ramach programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014, środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz środków Województwa Śląskiego.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)