Dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne

Publication date 2016-07-22
End date 2016-08-01 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 150469 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 391800007, 453312101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-927
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 55 32 403
Fax 22 55 32 213
Internet www.fuw.edu.pl
Regon 00000125800000
E mail zamowienia.publiczne@fuw.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Wiedza Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy, należy rozumieć: 2 dostawy dygestoriów, z których każda ma zawierać dostawę minimum 2 dygestoriów w których komora robocza została wykonana w całości z austenitycznej stali odpornej na korozję X5CrNi18-10; 1.4301 (AISI 304, 0H18N9) wraz z montażem i podłączeniem do instalacji o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda dostawa.
Potencjal Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Zdolne Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Sytuacja Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Wykonawca złoży wraz z ofertą opis oferowanych mebli 2) W stosunku do pozycji pn. dygestoria Wykonawca złoży: a) Deklarację zgodności z normą PN-EN 14 175 cz.2 i 3 na dygestoria wydany przez upoważnioną jednostkę badawczą na terenie UE. b) Atest PZH na armaturę laboratoryjną. c) Atest PZH na ceramikę monolityczną. d) Atest PZH na dygestoria. e) Zdjęcia dygestoriów potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ. 3) W stosunku do pozycji pn. siedziska rekreacyjne 2-osobowe i 3-osobowe Wykonawca złoży: a) atest wytrzymałościowy PN EN 1022; PN EN 13761; PN EN 15373; PN EN 1728 b) dokument potwierdzający, że oferowane tapicerka skóropodobna jest zmywalna c) zdjęcia siedzisk potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W stosunku do pozycji pn. stół do korytarza niski Wykonawca złoży zdjęcia stołu potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami określonymi w SIWZ. 5) Na podstawie wskazanych wyżej dokumentów Zamawiający zweryfikuje zgodność techniczno - funkcjonalną przedmiotu zamówienia z treścią SIWZ. 6) Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów opisanych w sekcji III.5) niniejszego ogłoszenia w języku angielskim.
Inne dokumenty Dodatkowo Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) formularz ofertowy wraz z kalkulacją ceny oferty, 2) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii, 3) pełnomocnictwo (jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty żądane w niniejszym postępowaniu przez Zamawiającego należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona zawierająca treść) przez osoby upoważnione, z zastrzeżeniem pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu do oddania zasobów oraz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: a) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), itp. b) zmiany parametrów elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy, c) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym, d) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: i. stawki podatku od towarów i usług, ii. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, iii. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że zmiany wymienione w ppkt b-c będą wpływały na koszt wykonania zamówienia. e) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.fuw.edu.pl
Spec war Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18
Data skl 01/08/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 2. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 3. Wymagania dodatkowe: 1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 2) Przedmiot zamówienia winien być objęty minimum 24-miesięczną gwarancją i 24-miesięczna rękojmią
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)