Zakup kamizelek transportowych, okularów przeciwsłonecznych oraz ochronników słuchu dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Publication date | 2016-07-22 |
End date | 2016-08-03 10:30:00 |
Instytucja | 22 Baza Lotnictwa Taktycznego |
Miejscowość | Malbork |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 151155 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 181430003, 395253001, 181320003, 337330007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek transportowych do samolotu MIG-29, okularów przeciwsłonecznych oraz ochronników słuchu. Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę wraz z rozładunkiem towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę. Obowiązki Wykonawcy: - Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenach wskazanych jak powyżej. Terminy i miejsca dostawy do terminu wskazanego w ofercie, z możliwością wcześniejszej dostawy. Zamawiający dopuszcza dostawę towaru za pomocą firmy kurierskiej jednak ostateczny odbiór będzie dokonywany wyłącznie przy obecności przedstawiciela Wykonawcy. - Dostawa winna być realizowana w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku), miejsce dostawy: magazyn służby zlt Malbork. - Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. - Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. - W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad produkcyjnych dostarczonego towaru, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w formie Protokołu reklamacji o ujawnieniu wady. W tym przypadku Wykonawca wymieni towar na nowy, wolny od wad, w terminie 30 dni od daty otrzymania Protokołu reklamacji. Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona odbioru wadliwego towaru wraz z Protokołem reklamacji (załącznik nr 2 do projektu Umowy) za pokwitowaniem. Koszt dostawy towaru nowego, wolnego od wad poniesie Wykonawca. - Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. - Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu ofertowym. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. - W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. - Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. - Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą asortymentu ponosi Wykonawca. - Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie do 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje: a) numer umowy, której dotyczy faktura, b) nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem. - Wjazd na teren lotniska należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem pismem skierowanym do osoby merytorycznie odpowiedzialnej za odbiór wskazanej w umowie podając: - imię, nazwisko oraz numer dowodu osobistego operatora / kierowcy; - rodzaj pojazdu / urządzenia oraz numer rejestracyjny. - Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę wyroby były: a) nowe, nieregenerowane; b) pozbawione wad fizycznych i prawnych oraz nie noszące śladów ich wcześniejszego używania lub uszkodzenia; c) gatunku I d) dopuszczone do obrotu. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do wyrobów wskazanych przez Zamawiającego w formularzu cenowym, które zostały dopuszczone do eksploatacji w Siłach Zbrojnych RP - Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy. - W przypadku oferowania przez Wykonawcę wyrobów równoważnych będzie on zobowiązany wskazać przedmioty zamówienia, w zakresie, których oferuje wyroby równoważne wraz z podaniem ich nazwy, typu i nr katalogowego poprzez wypełnienie odpowiedniej kolumny w formularzu ofertowym. Ponadto oferując wyroby równoważne, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z ofertą, oddzielnie dla każdego przedmiotu zamówienia dokument lub dokumenty stanowiące podstawę do stosowania zamiennika - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek transportowych do samolotów MIG-29.Kamizelka transportowo - ratunkowa przetestowana w zakresie odporności na uderzenie fali powietrza o prędkości do 600 węzłów KES (Knots Aquivalent Speed) przeznaczona do samolotu MiG-29 z systemem spadochronowy PSU-36 składająca się z:- Kamizelki taktycznej z modułowym systemem kieszeni umożliwiającym dostosowanie kieszeni do indywidualnych potrzeb użytkowników, - Kamizelki ratunkowej umożliwiającej utrzymanie się członka załogi statku powietrznego na powierzchni wodyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa okularów przeciwsłonecznych. Okulary przeciwsłoneczne przeznaczone są do ochrony oczu przed promieniowaniem słonecznym, uderzeniami ciał stałych (np. piasku) i cieczy. Powinny posiadać poprawki w kolorze czarnym z możliwością łatwego dopasowania do kształtu twarzy użytkownika poprzez elementy wykonane z elastycznego materiału, w tym poprzez możliwość stopniowej regulacji długości i kąta pochylenia zauszników, zapewniając komfort długotrwałego (nieprzerwanego) użytkowania. Okulary powinny być wyposażone w: - trzy wymienne szybki ochronne - szybkę ochronną bezbarwną, szybkę ochronną z filtrem chroniącym przed olśnieniem słonecznym w odcieniu czarnym oraz szybkę ochronną z filtrem typu Blue Blocker (filtry żółte zwiększające kontrast widzenia), - zapinany futerał z uchwytem do mocowania na pasie żołnierskim, - sznureczek o regulowanej długości z elementem zaciskowym uniemożliwiającym spadanie okularów w ekstremalnych warunkach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ochronników słuchu. Ochronniki słuchu (nauszniki przeciwhałasowe) PELTOR OPTIME III H 540A do ochrony narządu słuchu przed skutkami oddziaływania hałasu w niezwykle hałaśliwym środowisku: a) części składowe: - dwie podwójne czasze tłumiące, które obejmują małżowiny uszne i przylegają do głowy miękkimi poduszkami uszczelniającymi wypełnionymi kombinacją pianki i płynu; - sprężyny dociskowe ze stali nierdzewnej; - bezstopniowa regulacja ułatwiająca dokładne dopasowanie do kształtu głowy; b) parametry: - doskonałe tłumienie niskich i wysokich częstotliwości; - SNR 35 db - jednoliczbowa ocena tłumienia poziomu dźwięku C; - H 40 db - tłumienie hałasu wysokoczęstotliwościowego ; - M 32 db - tłumienie hałasu średnioczęstotliwościowego; - L 23 db - tłumienie hałasu niskoczęstotliwościowego; |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | 22 Baza Lotnictwa Taktycznego |
Ulica | ul. 17 Marca 20 |
Nr domu | 20 |
Miejscowosc | Malbork |
Kod poczt | 82-200 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 261 536 713, 261 536 216, |
Fax | 261 536 275, 261 536 713 |
Internet | www.22blot.wp.mil.pl |
Regon | 19247126500000 |
E mail | 22blt.przetargi@ron.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Wojskowa |
Rodzaj zam inny | Jednostka Wojskowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego |
Wiedza | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego |
Potencjal | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego |
Zdolne | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego |
Sytuacja | Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Kartę produktów, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych |
Inne dokumenty | a) Wypełniony Formularz ofertowy , b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2. 1. Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych |
Spec www | www.22blot.wp.mil.pl |
Spec war | 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork sekcja zamówień publicznych |
Data skl | 03/08/2016 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Kancelaria Jawna 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |