Dostawa zestawów do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji (PICCO) wraz dzierżawą dwóch monitorów

Publication date 2016-07-22
End date 2016-08-01 10:00:00
Instytucja Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o.
Miejscowość Żory
Województwo śląskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 151327 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331416257, 317111200, 331412002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zestawów do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji (PICCO) wraz dzierżawą dwóch monitorów poniżej 209 000 euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o.
Ulica ul. Dąbrowskiego 20
Nr domu 20
Miejscowosc Żory
Kod poczt 44-240
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4341781
Fax 032 4341271
Regon 27795145600000
E mail iwonazaopatrzenie@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego
Rodzaj zam inny Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.964,00 zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być złożone w formach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151 z dopiskiem PN 18/DZP/2016 Dostawa zestawów do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji wraz z dzierżawą monitorów. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 46 ust. 1-5. 7. Wykonawcy, który wniósł wadium i nie złożył oferty przetargowej Zamawiający zwraca wadium na jego pisemny wniosek skierowany do Działu Księgowości Finansowej. 8. Zamawiający wymaga, by potwierdzenie złożenia w terminie wadium złożone było wraz z ofertą. 9. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów Zamawiającego (drugie piętro budynku Szpitala przy ul. Dąbrowskiego 20 w Żorach) lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Sytuacja 1.Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeśli przekazanie zasobów przez podmiot trzeci, będzie się wyrażało udziałem w realizacji tego podmiotu to Wykonawca składający ofertę winien przedstawić dokumenty o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu trzeciego wymienione w pkcie 6A.2,3 i 4.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana formy prawnej, zmiana nazwy firmy, zmiana adresu Zamawiającego lub Wykonawcy - podpisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany 2.Zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego - pisemna informacja z podaniem nowych danych , zmiana nie wymaga podpisania aneksu do umowy 3.Wprowadzenie zamienników np.: w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. Parametry zamiennika nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia - informacja ze strony Wykonawcy o wprowadzeniu zamienników. Dostawa zamienników nie powoduje konieczności podpisania aneksu 4.Zastąpienie przedmiotu zamówienia w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany 5.Zmiana numerów katalogowych produktu - dostawa produktów z nowymi numerami katalogowymi. Zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu 6.Zmiana wielkości opakowania oraz wynikająca z tej zmiany ilość opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie - odpowiednie przeliczenie pozostałej ilości opakowań, spisanie aneksu do umowy 7.Obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach netto, niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie, spisanie aneksu do umowy. Natomiast przy jednorazowej obniżce ceny zmiana nie powoduje spisania aneksu do umowy. 8.Wydłużenie terminu płatności, powyżej 60 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego - pismo potwierdzające przesunięcie terminu płatności przez Wykonawcę. Zmiana terminu płatności nie powoduje konieczności podpisania aneksu 9.Brak możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności - dostarczenie zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia Dostawa zamiennika nie powoduje konieczności podpisania aneksu 10.Zmiana producenta produktu, zmiana nazwy handlowej produktu - zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy monitorów
Kryt 2p 10
Spec www bip.mzoz.zory.pl
Spec war M ZOZ w Żorach Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów ul. Dąbrowskiego 20 44-240 Żory w godz. 7-14
Data skl 01/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce M ZOZ w Żorach Sp. z o.o. Sekretariat Zarządu ul. Dąbrowskiego 20 44-240 Żory w godz. 8-14
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)