Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o.
|
Ulica |
ul. Dąbrowskiego 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowosc |
Żory
|
Kod poczt |
44-240
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 4341781
|
Fax |
032 4341271
|
Regon |
27795145600000
|
E mail |
iwonazaopatrzenie@op.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.964,00 zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być złożone w formach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI
03 1050 1070 1000 0023 5654 4151
z dopiskiem PN 18/DZP/2016 Dostawa zestawów do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji wraz z dzierżawą monitorów.
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 46 ust. 1-5.
7. Wykonawcy, który wniósł wadium i nie złożył oferty przetargowej Zamawiający zwraca wadium na jego pisemny wniosek skierowany do Działu Księgowości Finansowej.
8. Zamawiający wymaga, by potwierdzenie złożenia w terminie wadium złożone było wraz z ofertą.
9. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów Zamawiającego (drugie piętro budynku Szpitala przy ul. Dąbrowskiego 20 w Żorach) lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
1.Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie prawidłowo wypełnionego oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Jeśli przekazanie zasobów przez podmiot trzeci, będzie się wyrażało udziałem w realizacji tego podmiotu to Wykonawca składający ofertę winien przedstawić dokumenty o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu trzeciego wymienione w pkcie 6A.2,3 i 4.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiana formy prawnej, zmiana nazwy firmy, zmiana adresu Zamawiającego lub Wykonawcy - podpisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany
2.Zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego - pisemna informacja z podaniem nowych danych , zmiana nie wymaga podpisania aneksu do umowy
3.Wprowadzenie zamienników np.: w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia. Parametry zamiennika nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia - informacja ze strony Wykonawcy o wprowadzeniu zamienników. Dostawa zamienników nie powoduje konieczności podpisania aneksu
4.Zastąpienie przedmiotu zamówienia w części lub całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany
5.Zmiana numerów katalogowych produktu - dostawa produktów z nowymi numerami katalogowymi. Zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu
6.Zmiana wielkości opakowania oraz wynikająca z tej zmiany ilość opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie - odpowiednie przeliczenie pozostałej ilości opakowań, spisanie aneksu do umowy
7.Obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach netto, niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie, spisanie aneksu do umowy. Natomiast przy jednorazowej obniżce ceny zmiana nie powoduje spisania aneksu do umowy.
8.Wydłużenie terminu płatności, powyżej 60 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego - pismo potwierdzające przesunięcie terminu płatności przez Wykonawcę. Zmiana terminu płatności nie powoduje konieczności podpisania aneksu
9.Brak możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności - dostarczenie zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od oferowanego przedmiotu zamówienia Dostawa zamiennika nie powoduje konieczności podpisania aneksu
10.Zmiana producenta produktu, zmiana nazwy handlowej produktu - zmiana nie powoduje konieczności podpisania aneksu
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy monitorów
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
bip.mzoz.zory.pl
|
Spec war |
M ZOZ w Żorach Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów
ul. Dąbrowskiego 20
44-240 Żory
w godz. 7-14
|
Data skl |
01/08/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
M ZOZ w Żorach Sp. z o.o.
Sekretariat Zarządu
ul. Dąbrowskiego 20
44-240 Żory
w godz. 8-14
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|