PIECZYWO, MIĘSO, WĘDLINY, SMALEC, DRÓB I JAJA (Nr rejestru Ż/20/16)

Publication date 2016-07-22
End date 2016-08-03 11:30:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 152147 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158110006, 151130003, 151140000, 151311006, 151120006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, mięsa, wędlin, smalcu, drobiu i jaj określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 11 pakietach.

Wymagane warunki:

- Realizacja zamówienia 1 dzień od złożenia zamówienia:
Dla pakietu nr 1 - pieczywo realizacja zamówienia do godziny 6.00 rano, min. sześć dni w tygodniu z wyłączeniem niedziel/opcjonalnie 7 dni,
pozostałe pakiety w godz. 7.00 - 13.00 w dni robocze
Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy,
- Możliwość zamówienia interwencyjnego lub w razie braku wykonania takiego zamówienia Zamawiający będzie upoważniony do dokonania zakupu we własnym zakresie a koszty zakupu (różnica między ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy) poniesie Wykonawca
- Dostawa mięsa, drobiu, jaj, wędlin, smalcu samochodem chłodnią,
- Przyjęcie towaru na podstawie dokumentu WZ, faktura płatna w terminie 60 dni liczonego od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych
- Mięso, wędliny i drób powinny charakteryzować się świeżością; minimalny okres przydatności do spożycia wynoszący w dniu dostarczenia: mięso 3 dni, jaja, wędliny 14 dni, kurczaki mrożone 30 dni. Cechy produktów: nie poddawane wcześniejszym procesom mrożenia, bez obcych zapachów, nalotów, oślizgłości,
- Pieczywo świeże, spełniające wymagania stawiane przez odpowiednie przepisy prawa, normy jakościowe. Minimalny okres przydatności do spożycia 3 dni
- Towar dostarczany w czystych, plastikowych pojemnikach przeznaczonych do transportu żywności, każdy asortyment powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku z etykietą zawierającą nazwę dostawcy i jego adres, nazwę produktu, masę netto, datę produkcji termin przydatności do spożycia , warunki przechowywania

Opis

PIECZYWOMIĘSO WIEPRZOWEPODROBYSMALECBOCZEK WĘDZONYWĘDLINY WIEPRZOWEKIEŁBASY, PARÓWKIKURCZAKIINDYKIWĘDLINY DROBIOWEJAJA

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ulica ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-545
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8310142, 8310242
Fax 61 8310107
Internet www.orsk.ump.edu.pl
Regon 00028885700000
E mail zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Certyfikat, zaświadczenie Zakładu o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP lub dokumenty równoważne dla firm dystrybucyjnych. 2) Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno-sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
Inne dokumenty 1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy). 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).
Niepelnosprawne Nie
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określono w SIWZ
Spec www www.orsk.ump.edu.pl
Spec war Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Dział Zamówień Publicznych i Sprzedaży (pok. 174)
Data skl 03/08/2016
Godz skl 11:30
Miejsce Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147. w godzinach urzędowania od 7:00 do 14:35 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)