Usługa serwisowa dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu BO-ZP.2610.11.2016.IZ

Publication date 2016-07-22
End date 2016-08-02 12:00:00
Instytucja Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 152593 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu. Zamówienie obejmuje trzy części:
Część 1 - przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej klimatyzacji serwerowni CODGiK. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.

Część 2 - przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej monitoringu warunków środowiskowych oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.

Część 3 - przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej zasilania serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Ulica ul. Wspólna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-926
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6618432
Fax 022 6283467
Internet www.gugik.gov.pl
Regon 01227609800000
E mail dyr.generalny@gugik.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, których przedmiotem będzie dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej, określonej w każdej z części, tj.: Część 1 - dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej klimatyzacji serwerowni CODGiK; Część 2 - dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej monitoringu warunków środowiskowych oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu; Część 3 - dostarczenie usług serwisowych dla infrastruktury sprzętowej zasilania serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu. Sposób realizacji prac w ramach zamówień uzupełniających odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji zamówienia podstawowego opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień uzupełniających w poszczególnych częściach ustalona zostanie na podstawie dotychczasowych doświadczeń, zgodnie z metodyką przyjętą podczas szacowania zamówienia podstawowego, z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Wykażą się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie bez względu na liczbę części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę: co najmniej 2 (dwóch) usług, polegających na wsparciu serwisowym dla serwerów lub macierzy dyskowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 brutto PLN każda.
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy, 3) zmian sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji, 4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, w szczególności w przypadku: a) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; b) konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawarcia Umowy. 5) zmian treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy, 6) zmian wynikających z wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Liczba prezentacji
Kryt 2p 10
Spec www www.gugik.gov.pl
Spec war Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie przy ul. Wspólnej 2.
Data skl 02/08/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie, ul. Wspólna 2,Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 3199.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)