Dostawa komputerów stacjonarnych oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/05/07/2016

Publication date 2016-07-25
End date 2016-08-02 11:00:00
Instytucja Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153669 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302130005, 302313000, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputerów stacjonarnych oraz sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/05/07/2016:
Część I Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
Komputer typu AiO (All In One) na potrzeby naukowo-badawcze i dydaktyczne- 32 szt.;Część II Sprzęt komputerowy (CPV 30231300-0, CPV 30216110-0) Monitor nr 1 - 1 szt., Skaner biurowy - 1 szt.

Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część I oraz część II niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.4 Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
3.5 Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w rozdziale nr IV Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2).

Opis

Komputer typu AiO (All In One) na potrzeby naukowo-badawcze i dydaktyczne- 32 szt.Monitor nr 1 - 1 szt., Skaner biurowy - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Ulica Al. Armii Ludowej 16
Nr domu 16
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-637
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 234 50 95, 234 65 62
Fax 022 234 50 95
Internet www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Regon 52500058340000
E mail zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia (Załącznik nr 1 do Rozdziału II) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.5. lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty określone w pkt 6.5. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 5. Załącznik Nr 1: Formularz kosztorysu ofertowego cz. 1-2.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 19. Możliwości i warunki zmiany umowy 19.1 Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; b) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia - udokumentowanych; d) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych; f) zmiany przedstawiciela stron umowy; 19.2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 19.1 powyżej Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej Umowie, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, c) zmiany siedziby jednej ze Stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji (G)
Kryt 2p 10
Spec www www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Spec war Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Data skl 02/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)