sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego i ochronnego oraz rekawic ochronnych do Magazynu Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Publication date 2016-07-25
End date 2016-08-12 10:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154181 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży i obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic ochronnych do Magazynu 02 w Collegium Minus (ul. Wieniawskiego 1) Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością asortymentu został ujęty w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe.
3. Wykonawca dołączy do oferty po jednej sztuce asortymentu wg opisu przedmiotu zamówienia ujętego w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) tj:
- poz. nr 1 ubranie robocze,
- poz. nr 2 ocieplacz;
- poz. nr 3: kurtka zimowa wodoodporna na polarze
- poz. nr 6: koszulka typu t-shirt (wzór logo UAM nadrukowany na koszulce)
- poz. nr 8: bluza polarowa
- poz. nr 12: Fartuch damski
4. Asortyment załączony do oferty w postaci próbki jak i asortyment, który będzie dostarczany Zamawiającemu sukcesywnie w trakcie realizacji umowy winien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z załącznika nr 2 do SIWZ i zawierać czytelną metkę ze szczegółowym składem materiałowym, trwale doszytą do asortymentu jako wszywka w wewnętrznej lub zewnętrznej stronie asortymentu.
5. Wykonawca musi udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji min: 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną.
7. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu przedmiotu zamówienia do Magazynu 02 UAM przy ul. H. Wieniawskiego 1 w Poznaniu.
8. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu 9 dni roboczych licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osoby uprawnionej przez Zamawiającego, składany za pomocą e-maila lub faxu.
9. Dostarczone materiały muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) muszą być fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane.
10. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-712
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 3 000.00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego złożonej przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a)Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy w przypadku wskazanym w § 4 ust. 3, b) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności, c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy częściowej
Kryt 2p 10
Spec www www.amu.edu.pl
Spec war siedzibie Zamawiającego, dział zamówień publicznych , pok. nr 301
Data skl 12/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego , dział zamówien publicznych , pokój nr 301
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik Formularz cenowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.3., - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie Dokument złożenia wadium

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)