| Publication date |
2016-07-25 |
| End date |
2016-08-04 10:00:00 |
| Instytucja |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej |
| Miejscowość |
Darłowo |
| Województwo |
zachodniopomorskie |
| Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Przetworzone produkty spożywcze,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
154327 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
158000006, 151000009, 158943004, 158100009, 153000001, 155000003, 153311709, 152210003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
| Ulica |
ul. o. Damiana Tynieckiego 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowosc |
Darłowo
|
| Kod poczt |
76-150
|
| Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Tel |
094 3141650
|
| Fax |
094 3141650
|
| Internet |
www.gops.gminadarlowo.pl
|
| Regon |
33003418200000
|
| E mail |
gops@gminadarlowo.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
7
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 20% zamówienia podstawowego - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.7
|
| Czas |
D
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Data zak |
31/12/2016
|
| Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Wiedza |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Potencjal |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Formularz ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; wykaz artykułów - załącznik nr 1,2,3,4,5,6 lub 7 do SIWZ; podpisany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 12
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
Zmiany: nazwy, adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy.
Zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami.
Zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów.
Zmiany ceny o wskaźnik inflacji - Wykonawca może wystąpić z wnioskiem o zmianę ceny netto poszczególnych artykułów spożywczych na wyższą wyłącznie w przypadku znacznego wzrostu ceny danego artykułu na rynku (wzrost ceny powyżej 5%).
Zmiany powinny zostać zgłoszone w formie wniosku (pisemnie, faksem) z uzasadnieniem faktycznym i prawnym ich wprowadzenia.
Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną wprowadzone drogą uzgodnionego przez strony aneksu do umowy, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiana ceny na wyższą może nastąpić w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty złożenia wniosku o jej podwyższenie. W przypadku obniżek cen danego asortymentu na rynku, ceny do-staw zostaną obniżone wg tych samych zasad.
Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
97
|
| Kryt 2 |
termin płatności faktury
|
| Kryt 2p |
3
|
| Spec www |
gops.gminadarlowo.pl
|
| Spec war |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie, 76 - 150 Darłowo, ul. O. D. Tynieckiego 2, pok. nr 5.
|
| Data skl |
04/08/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie, 76 - 150 Darłowo, ul. O. D. Tynieckiego 2, pok. nr 5.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|
| Wadium |
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
|