Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD dla Izby Skarbowej w Poznaniu

Publication date 2016-07-25
End date 2016-08-22 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Systemy aktowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 154929 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391211007, 391510115, 391321007, 391120000, 391413005, 397131004, 397111003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 wraz z rysunkami architektonicznymi nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Poznaniu
Ulica ul. Cyryla Ratajskiego 5
Nr domu 5
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-726
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8586100
Fax 061 8522224
Internet www.poznan.apodatkowa.gov.pl
Regon 00102297200000
E mail piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 09/11/2016
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł słownie: sześć tysięcy złotych 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w: a) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: Wadium - Dostawa mebli i krzeseł biurowych oraz sprzętu AGD b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 3. Sposób przekazania wadium: a) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; b) w przypadku przelewu - uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i  doświadczenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy mebli i krzeseł biurowych o wartości minimum 100.000 PLN brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w ramach odrębnych umów. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, b) wykazu głównych dostaw, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, c) dowodów należytego wykonania dostaw, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 rozporządzenia Prezesa R.M. z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2013 r., poz. 231).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunków dotyczących dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- uzna, ze Wykonawca spełnia te warunki, gdy ten oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych. Ocena spełnienia warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Jak wyżej w pkt III.3.3)
Sytuacja Jak wyżej pkt III.3.3)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Pzp, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.poznan.apodatkowa.gov.pl
Spec war Izba Skarbowa w Poznaniu pl. C Ratajskiego 5 pok. 418
Data skl 22/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Izba Skarbowa w Poznaniu, pl. C. Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, pok. 12 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dok potw karty katalogowe, atesty i certyfikaty, płyty CD

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)