Usługi dostępu do Internetu dla Miasta Bielska-Białej

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-12 10:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156349 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do Internetu dla Miasta Bielska-Białej. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET dla węzła GPD 2 Kontener telekomunikacyjny Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci INTERNET o przepustowości łącznej minimum 800 Mbps/800 Mbps (download/upload) z wykorzystaniem protokołu BGP (wsparcie dla IPv4 oraz IPv6) za pomocą niezależnego łącza doprowadzonego do lokalizacji Kontener telekomunikacyjny Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej działka nr 235/10 przy ul. Broniewskiego naprzeciwko budynku nr 7 , 43-300 Bielsko-Biała.

Szczegółowy opis zakresu i wymagań dla przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 i 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Ulica pl. Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bielsko-Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 49-71-497
Fax 33 49-71-786
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E mail shutowski@um.bielsko.pl; agolik@um.bielsko.pl; grzegorz.reszuta@um.bielsko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Wiedza Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Potencjal Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Zdolne Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b Ustawy). Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty winny potwierdzać informacje dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) Dokument, wykazujący, iż zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile Wykonawca dokona takiego zastrzeżenia w zw. z art. 8 ust 3 Ustawy. Wykonawca w dokumencie tym powinien wykazać istnienie przesłanek z art. 11 ust. 4 ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.) tj. nieujawnienie zastrzeganych informacji do wiadomości publicznej, wskazać charakter informacji wskazany w ustawie: techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą oraz wykazać, że przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji takich jak: nazwa i adres Wykonawców, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6, do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają - pod rygorem nieważności - formy pisemnego aneksu - z zastrzeżeniem pkt 3. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Dopuszczalne są następujące istotne zmiany Umowy: 1) wynikające ze zdarzeń będących następstwami działania siły wyższej, 2) zgodnie z art. 142 ust. 5 Ustawy - zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. a), wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy. 8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wykazania przez Wykonawcę zmiany kosztu wykonania przedmiotu Umowy, tj. od dnia otrzymania przez Zamawiającego wniosku w tej sprawie wraz z dowodami potwierdzającymi wzrost kosztu wykonania przedmiotu Umowy, przy czym pod warunkiem, że dowody te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Przepustowość łącza internetowego
Kryt 2p 30
Spec www www.um.bielsko.pl/bip
Spec war Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 332
Data skl 12/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 332
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)