Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-093
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 7185125
|
Fax |
81 7185125
|
Internet |
http://www.usdlublin.pl/
|
Regon |
43004054100000
|
E mail |
zp@dsk.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Wiedza |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Potencjal |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniona tabela z załącznika nr 7 (należy wypełnić ostatnią kolumnę Oferowane parametry - dot. zad. nr 1 i 3.
Wypełniona tabela z załącznika nr 8 - OFEROWANY SPRZĘT - z podaniem producenta, modelu/typu i nr katalogowego oraz długości gwarancji.
2.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, nieużywany nigdzie wcześniej i spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego.
3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
4.Wpis dotyczący oferowanego modelu komputera (zestaw komputerowy) w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej
5.Wydruk dotyczący wyników benchmarków dla oferowanych procesorów i kart graficznych zgodnie z załącznikiem nr 7 (nie później niż na dzień składania ofert).
6.Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi: certyfikat ISO 9001 dla systemów zapewnienia jakości lub równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawcę równoważnych do ISO 9001 systemów zapewnienia jakości - dot. zestawów komputerowych i laptopów.
7.Deklaracja zgodności CE.
8.Certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z danym systemem operacyjnym - dopuszczony jest wydruk ze strony internetowej (np. w przypadku systemu Windows załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL).
9.Dowód wniesienie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię, a oryginał dostarczyć w osobnej kopercie.
10.W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
11.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
12.Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ustawy Pzp).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Odbiorca przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy.
c) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych.
d) w przypadku zaoferowania asortymentu o parametrach lepszych.
|
Kryt cena |
C
|
Spec www |
www.usdlublin.pl
|
Spec war |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, w pokoju nr 210
|
Data skl |
10/08/2016
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, w pokoju nr 2002
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1.Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zadanie 1 - 11 zestawów - do 3 tygodni od daty podpisania umowy, 10 zestawów - nie wcześniej niż 6 tygodni i nie później niż 7 tygodni od daty podpisania umowy, 10 zestawów - nie wcześniej niż 9 tygodni i nie później niż 10 tygodni od daty podpisania umowy.
2.Zadanie 2 i 3 - do 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|