Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-23 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Leśnych
Miejscowość Lesko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157779 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151100002, 151311305, 151120006, 158110006, 153300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Zadanie 2: Dostawa mięsa
Zadanie 3. Dostawa drobiu oraz przetworów drobiowych i mięsnych
Zadanie 4: Dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych
Zadanie 5: Dostawa warzyw i owoców
Zadanie 6: Dostawa warzyw, owoców i ryb głęboko mrożonych

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 2 do 7.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty zgodnie z zawartą umową.
4. Dostawy będą następować na podstawie telefonicznego zamówienia, którego dokonywał będzie pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczać towar w dni robocze w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (dostawa pieczywa i wyrobów piekarniczych odbywać się będzie dwa razy dziennie) własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczanego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego
7. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo - wartościowym oraz obowiązującym norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzenia zgodności cen ze złożoną ofertą przetargową.
8. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
9. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów.
10. Warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Dostawca gwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz. U. nr 71, poz. 1225 z późn. zm.).
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCAP.
12. Dostawa mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych.
13. Warzywa i owoce powinny być świeże bez oznak zepsucia i pleśni.
14. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilości, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
Uwaga! Jeżeli w jakiejkolwiek pozycji formularza cenowego użyto nazwy towarowej. Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny wpisując obok towaru wymienionego przez Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do dostarczenia do degustacji produkty, które Wykonawca przedstawił jako równoważne z produktem wymieniony w formularzu cenowym przez Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Komisję Zamawiającego, że produkt równoważny odbiega smakowo od produktu przedstawionego w formularzu cenowym oferta zostanie odrzucona.
Kod CPV - 15800000-6/produkty spożywcze; 15110000-2/mięso; 15131130-5/wędliny; 15112000-6/drób; 15811000-6/pieczywo; 15330000-0/owoce i warzywa;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Leśnych
Ulica al. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lesko
Kod poczt 38-600
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 13 4696468
Fax 013 4696468
Internet www.zsllesko.pl
Regon 18035312100000
E mail sekretariat@zsllesko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2017
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie wykonawcy
Wiedza Oświadczenie wykonawcy
Potencjal Oświadczenie wykonawcy
Zdolne Oświadczenie wykonawcy
Sytuacja Oświadczenie wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający może naliczyć dostawcy karę umowną: a) za spóźnienie w dostawie zamówionego na dany dzień towaru w wysokości 5% należ¬nego wynagrodzenia za ten towar - za każdy dzień spóźnienia; b) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od dostawcy, w wysokości 5% ogólnego miesięcznego wynagro¬dzenia umownego; c) w przypadku dostarczenia wyrobów innych niż zostały zamówione przez odbiorcę, w wysokości 10% wartości miesięcznego zamówienia z poprzedniego miesiąca. 2. Kwoty określone w zadaniu nr 1 nie mogą ulec zmianie w okresie trzech miesięcy od momentu podpisania umowy, 3. Kwoty określone w załączniku cenowym nr 5 nie mogą ulec zmianie przez okres 1 miesiąca od momentu podpisania umowy. 4. Kwoty określone w pozostałych zadaniach nie mogą ulec przez okres obowiązywania umowy. 5. Wszystkie zmiany cen produktów muszą być udokumentowane przez dostawcę odpowiednimi dokumentami zakupu lub fakturami. 6. We wszystkich przypadkach zmiana ceny może nastąpić z pierwszym dniem następnego miesiąca, po którym wystąpiły przyczyny ich zmiany.
Kryt cena A
Spec www www.zsllesko.pl
Spec war Zespół Szkół Leśnych w Lesku ul. Jana Pawła II 1 38-600 Lesko lub pod adresem emailowym: gospodarczy@zsllesko.pl
Data skl 23/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Szkół Leśnych w Lesku ul. Jana Pawła II 1 sekretariat szkoły
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)