Dostawa sprzętu dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu DP/2310/57/16

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-05 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157927 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 337000006, 331000001, 391621006, 331241006, 302360002, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach,

Opis

Zestaw pędzli do makijażu 6 kplAparat RF fale radiowe -1 szt, Aparat do mezoterapii mikroigłowej -1 szt, Mikrodermabrazja korundowa - 2 szt, Lampa sollux -2 szt. Lampy bezcieniowe lupa - 3 szt., Lustra 24 lusterkaUrządzenie do analizy stanu skóry - 1 sztLupy chirurgiczne do pracy z drobnym materiałem anatomicznym - 2 sztKrajalnica do narządów - 1 sztProjektor interaktywny - 2 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ulica ul. Żeromskiego 5
Nr domu 5
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-369
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3497277
Fax 41 3497278
Internet www.ujk.edu.pl
Regon 00000140700000
E mail dzp@pu.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.ujk.edu.pl/przetargi.php
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 15/09/2016
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 1) dla części 1 - 80,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt złotych), 2) dla części 2 - 700,00 zł (słownie złotych: siedemset złotych ), 3) dla części 3 - 100,00 zł (słownie złotych: sto ), 4) dla części 4 - 30,00 zł (słownie złotych: trzydzieści ), 5) dla części 5 - 20,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia), 6) dla części 6 - 320,00 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 2. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium - numer sprawy DP/2310/57/16, część 3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
Wiedza 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: 1) 3000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) każda - dotyczy części 1,3 2) 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy ) każda - dotyczy części 2, 3) 1500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset) każda - dotyczy części 4,5, 4) 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) każda - dotyczy części 6 Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: 1) 3000 zł (słownie złotych: trzy tysiące) każda - dotyczy części 1,3 2) 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy ) każda - dotyczy części 2, 3) 1500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset) każda - dotyczy części 4,5, 4) 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) każda - dotyczy części 6
Potencjal Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego wyposażenia sporządzony według złącznika do formularza ofertowego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę: 1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. 2. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. 3. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji udzielonej
Kryt 2p 10
Spec www www.ujk.edu.pl/przetargi.php
Spec war Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych.
Data skl 05/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 - 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)