Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.
Publication date | 2016-07-26 |
End date | 2016-08-31 10:00:00 |
Instytucja | Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku |
Miejscowość | Sanok |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 158003 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 488200002, 302331325, 489000007, 722600005, 722630006, 302130005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Zadanie nr 1: Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu w szczególności: sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A: macierzy dyskowej wraz z dyskami twardymi służącej jako macierz produkcyjna na potrzeby podłączenia do istniejącego klastra serwerów pod kontrolą VMware oraz ośmiu dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); oprogramowania z licencjami: SQL Server Standard Edition 2016 Government OPEN wraz z pięcioma licencjami dostępowymi (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych i modernizacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, demontażu zbędnych urządzeń i programów z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie poniżej; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń; wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy, wykonanie testów sprawdzających wdrożony system, jego funkcje i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół; wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca; wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego dwóch pracowników; wykonanie usług i innych świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru i na warunkach określonych w SIWZ; wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadanie nr 2: Zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych. Sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca eksploatacji - siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych na które składa się: jednostka centralna z monitorem min 23,5 z matowym ekranem o rozdzielczości 1920 x1080 bez dotyku, procesor wielordzeniowy z zintegrowana grafiką o wydajności min osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7000 punktów, min 8 GB RAM DDR4 (możliwość rozbudowy do 16 GB), dysk twardy min. 256 GB SSD 2,5 (możliwość instalacji drugiego dysku 2,5) , min 6x USB 3.0 2x USB 2.0,2 x HDMI, DisplayPort, LAN klawiatura i mysz, wraz z kablem zasilającym licencje na system operacyjny WINDOWS 10 Professional wraz z nośnikami, niezbędną dokumentacją i gwarancją na okres 36 miesięcy Opissprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A:- macierzy dyskowej wraz z dyskami twardymi służącej jako macierz produkcyjna na potrzeby podłączenia do istniejącego klastra serwerów pod kontrolą VMware oraz ośmiu dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); - oprogramowania z licencjami: SQL Server Standard Edition 2016 Government OPEN wraz z pięcioma licencjami dostępowymi (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych i modernizacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, demontażu zbędnych urządzeń i programów z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie poniżej; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń; wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy, wykonanie testów sprawdzających wdrożony system, jego funkcje i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół; wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca; wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego dwóch pracowników; wykonanie usług i innych świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru i na warunkach określonych w SIWZ; wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie oględzin miejsca wykonania zamówienia (wizja lokalna) służących sprawdzeniu warunków związanych z wykonaniem zamówienia - w tym celu należy uzgodnić termin wizji lokalnej w Informatykiem - Tomaszem Zatwarnickim (dane kontaktowe w rozdz. IX SIWZ, pkt 9.6.).Sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca eksploatacji - siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych na które składa się: - jednostka centralna z monitorem min 23,5 z matowym ekranem o rozdzielczości 1920 x1080 bez dotyku, - procesor wielordzeniowy z zintegrowana grafiką o wydajności min osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7000 punktów, - min 8 GB RAM DDR4 (możliwość rozbudowy do 16 GB), - dysk twardy min. 256 GB SSD 2,5 (możliwość instalacji drugiego dysku 2,5) , - min 6x USB 3.0 2x USB 2.0,2 x HDMI, DisplayPort, LAN - klawiatura i mysz, wraz z kablem zasilającym - licencje na system operacyjny WINDOWS 10 Professional wraz z nośnikami, - niezbędną dokumentacją i gwarancją na okres 36 miesięcy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku |
Ulica | ul. Rymanowska 20A |
Nr domu | 20A |
Miejscowosc | Sanok |
Kod poczt | 38-500 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 0-13 4657000 |
Fax | 0-13 4657001 |
Internet | http://bip.pup.sanok.pl/ |
Regon | 37048726000000 |
E mail | rzsa@praca.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku; |
Wiedza | Dla zadania nr 1 Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw potwierdzonego odpowiednimi dowodami, z ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. Przez główne dostawy rozumie się zamówienia (umowy) na wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości co najmniej 100 000, 00 zł brutto każde.Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody czy wykazane zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów, inne usługi lub też inny rodzaj zamówień), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące wyłącznie w zakresie wymaganym (w tym co do wartości zamówienia - oprócz podania wartości całego zamówienia (umowy) należy dodatkowo podać wyodrębnioną wartość w zakresie wymaganym). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spośród głównych dostaw, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia (umowy), których przedmiotem jest wykonanie infrastruktury informatycznej w obszarze serwerów o wartości nie mniejszej niż 100 000, 00 zł brutto każde. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu - część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone w warunku przez Zamawiającego, w tym musi być wykonana należycie. Posiadania wiedzy i doświadczenia - Dla zadania nr 2 - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku; |
Potencjal | Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku |
Zdolne | Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku |
Sytuacja | Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. |
Niepelnosprawne | Nie |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | C |
Spec www | http://bip.pup.sanok.pl/ |
Spec war | http://bip.pup.sanok.pl/ |
Data skl | 31/08/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, budynek A, II piętro, pok. Nr 14 lub przesłać pocztą na adres PUP ul. Rymanowska 20A 38-500 Sanok |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |