Wsparcie techniczne oraz zmiany adaptacyjne Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (SWIBŻ) jako komponentu warstwy pośredniczącej Narodowego Systemu SafeSeaNet (SSN) w celu zapewnienia przepływu informacji w ramach National Single Window (NSW) zgodnie z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2010/65/UE z dnia 20 października 2010 r. w sprawie formalności sprawozdawczych dla statków wchodzących do lub wychodzących z portów państw członkowskich i uchylająca dyrektywę 2002/6/WE

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-10 09:50:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158383 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego oraz zmiany adaptacyjne Systemu Wymiany Informacji Bezpieczeństwa Żeglugi (SWIBŻ) jako komponentu warstwy pośredniczącej Narodowego Systemu SafeSeaNet (SSN) w celu zapewnienia przepływu informacji w ramach National Single Window (NSW) zgodnie z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2010/65/UE z dnia 20 października 2010 r. w sprawie formalności sprawozdawczych dla statków wchodzących do lub wychodzących z portów państw członkowskich i uchylająca dyrektywę 2002/6/WE.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Zapewnienie ciągłości działania i zmiany adaptacyjne środowiska systemowego oraz aplikacji klienckiej SWIBŻ w zakresie:
- środowisko systemowe SWIBŻ,
- interfejsów komunikacyjnych i wymiany danych.
b) Udzielenie wsparcia technicznego:
- wsparcie merytoryczne użytkowników,
- aktualizacja dokumentacji technicznej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym część II.2 SIWZ oraz na zasadach określonych
w projekcie umowy stanowiącym część II.1 SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Ulica ul. Chrzanowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-338
Wojewodztwo pomorskie
Tel (58) 355 33 33
Fax (58) 620 67 43
Internet www.umgdy.gov.pl
Regon 00014500001111
E mail zam_pub@umgdy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas D
Data zak 30/06/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1 (jedną) usługę, której przedmiotem było utrzymanie i obsługa systemu służącego do realizacji elektronicznej, zautomatyzowanej wymiany danych w ramach systemu SafeSeaNet. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie w/w warunku wykazać musi przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie w/w warunku wykazać musi przynajmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia. Kwoty w dokumentach podane w walutach innych niż złoty będą przeliczane na potrzeby oceny ofert na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3 lit. c) IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II.1 SIWZ - § 14. Zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Możliwość zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia umowy oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych lub okoliczności faktycznych, c) zaistnienia siły wyższej, d) zmiany przepisów prawnych, w tym zakresie zmiany stawki podatku VAT, e) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, f) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy, g) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunki (okoliczności) określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy. 4. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego. 5. Pod pojęciem okoliczności nieprzewidywalnej należy rozumieć okoliczność, której wystąpienie jest racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 6. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony 7. Zakazuje się dokonywania zmian umowy stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2004/18/WE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni. 8. W razie zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do przedmiotu umowy, Strony zmienią umowę w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do zmiany tej stawki.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 40
Spec www http://www.umgdy.gov.pl/?page_id=148
Spec war Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 50, po uprzed uzgodn.-dot. tylko wersji papierowej: zam_pub@umgdy.gov.pl
Data skl 10/08/2016
Godz skl 09:50
Miejsce Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria ogólna, pok. 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat - Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1, 2 i 2a oraz art. 24b ust. 3 ustawy pzp
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)