Roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej Nr 8, ul. Rudnickiego 2

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-16 11:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159033 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 453210003, 451113001, 452612147, 451112000, 452612154, 453311007, 93312000, 315200007, 453000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Poprawa efektywności energetycznej budynku przedszkola oraz zagospodarowanie terenu - roboty budowlane polegające między innymi na: dociepleniu ścian zewnętrznych, dociepleniu ścian fundamentowych, dociepleniu stropodachu, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana obróbek blacharskich, wraz z robotami towarzyszącymi, a także pełnienie nadzoru ornitologicznego nad robotami budowlanymi związanymi z niszczeniem siedlisk ptaków oraz montażem budek lęgowych.
Podstawowe dane gabarytowe obiektu:
- powierzchnia zabudowy: 2593,00 m2
- powierzchnia użytkowa: 4129,70 m2
- kubatura: 13 297,70 m3
- wysokość budynku: 8,01 m < 12 m
Powierzchnia docieplenia elewacji: 3305,00 m2
2) Branża elektryczna oraz instalacja fotowoltaiczna - roboty polegające między innymi na: wymianie opraw oświetleniowych na LED wraz ze źródłami światła, montażu instalacji odgromowej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych, montażu urządzeń fotowoltaicznych na dachu budynku, wraz z pracami towarzyszącymi.
3) Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania - roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i zaworami termostatycznymi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-064
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8754636
Fax 017 8754634
Internet www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
Regon 00065061400000
E mail zampub@erzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w wysokości do 200 000 zł netto polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zak 31/03/2017
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane - w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.1.32.2016. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na robotę budowlaną polegającą na wykonaniu docieplenia o powierzchni docieplenia elewacji większej lub równej 1 500 m2
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że dysponuje rusztowaniami do robót elewacyjnych pozwalających na wykonanie w jednym takcie minimum 300 m2 elewacji
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane* a) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - pełniący funkcję kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń - pełniący funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej sanitarnej, c) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń - pełniący funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej elektrycznej
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 600 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 W wykazie należy wskazać roboty budowlane, które potwierdzaja spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w punkcie III.3.2) niniejszego ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany druk OFERTA, 2) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, 3) oświadczenie o oferowanym okresie rękojmi niezbędne do przyznania punktów w kryterium okres rękojmi - zawarte w druku oferta, 4) wykonawcy którzy powołują sie na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ust. 2b Pzp, składają zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ; 5) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 6) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony mogą dokonywać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: 1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót zgodnie z technologią, normami, innymi przepisami jeżeli konieczność wykonania tych prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 2) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 3) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności, zezwoleń, uzgodnień itp. do których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli okres załatwienia sprawy przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, o ile Wykonawca nie ponosi za to odpowiedzialności, 4) odmowy wydania przez właściwe organy zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5) niemożności wykonania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub wstrzymuje wykonanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 6) nieprzekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 pkt 1, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 7) braku możliwości wykonania robót ze względu na roboty prowadzone w obiekcie czynnym, użytkowanym i związane z tym trudności z udostępnieniem poszczególnych pomieszczeń przez Użytkowników prowadzących działalność statutową lub odmowę dostępu do pomieszczeń w celu wykonania robót.* 2. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, zmianę wynagrodzenia lub przedłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 2) zastosowania materiałów, urządzeń lub technologii wykonania lub rozwiązań technicznych bądź technologicznych innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej o ile są one korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy a pozwolą na zaoszczędzanie kosztów realizacji lub skrócenia terminu realizacji lub obniżenia kosztów eksploatacji lub uzyskania lepszej jakości robót, 3) wystąpienia odbiegających w istotny sposób od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewypałów, napotkania nieinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji, zieleni lub innych obiektów budowlanych, które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 4) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 5) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 3. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązał się do osobistego wykonania robót lub części robót. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia maksymalnego w razie gdy zajdą okoliczności określone w § 3 ust. 8. 5. W przypadku zmiany ustawowej stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy- w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT. 6. Strony dopuszczają zmianę wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy o którym mowa w § 13 ust. 1 w razie gdy zajdą okoliczności o których mowa w § 13 ust. 5 i 6.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 okres rękojmi
Kryt 2p 2
Spec www bip.erzeszow.pl
Spec war Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Zamówień Publicznych ul. Joselewicza 4, pok. nr 8 35-064 Rzeszów
Data skl 16/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Zamówień Publicznych ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 35-064 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Działając na podstawie art. 24 ust. 2a Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)