Adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-16 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Lipnie
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159349 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 454530007, 452625226, 454400003, 454310007, 454211005, 453200006, 453100003, 452324604, 453300000, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ.
2. Dokumentacja projektowa szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia a wymagania wyszczególnione choćby w jednym miejscu są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić inspektora nadzoru, który dokona odpowiednich zmian oraz poprawek.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie i następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji wymaga się złożenia dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia oraz dokumentujące ich parametry techniczne. Wszystkie wymienione w dokumentacji technicznej materiały i urządzenia mogą być zastąpione przez inne równoważne (posiadające te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne co materiały i urządzenia określone przez Zamawiającego ) lecz nie gorsze. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
5. Każdy z wykonawców może dokonać wizji lokalnej terenu budowy (nie jest to wymóg obligatoryjny) celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty.
6. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób postronnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z wymogami, określonymi w SIWZ, w całym okresie prowadzenia robót.
8. Przekazanie placu budowy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Lipnie
Ulica ul. A. Mickiewicza 29
Nr domu 29
Miejscowosc Lipno
Kod poczt 87-600
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2886202
Fax 054 2886200
Internet www.uglipno.pl
Regon 91002853400000
E mail uglipno@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do kwoty 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 31/01/2017
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1- 4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 PZP - wzór Oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 robóty opowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, które zostały wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone o wartości brutto nie mniejszej niż 450 000, 00 zł każda wraz z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących wykonanych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Potencjal Wykonawca w celu potwierdzenia tego warunku załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Oferent wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi następujące uprawnienia: a) osobą posiadającą uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy) - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca w celu potwierdzenia tego warunku przedstawi informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do min. kwoty 450.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 450.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Oferta, parafowana umowa.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.uglipno.pl
Spec war Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno
Data skl 16/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno SEKRETARIAT
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Z udziałem finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat na tworzenie lokali socjalnych
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)