Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.

Publication date 2016-07-26
End date 2016-08-08 10:00:00
Instytucja 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159679 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I.Przedmiotem zamówienia jest -Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego na potrzeby jednostek i instytucji znajdujących się na zaopatrzeniu 25 WOG Białystok
UWAGA:
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera:
część 1: załącznik nr 8 do SIWZ, i załącznik nr 9 do SIWZ - projekt umowy (załącznik nr 5) oraz formularz cenowy, załącznik nr 1
część 2: załącznik nr 10 do SIWZ, i załącznik nr 11 do SIWZ - projekt umowy (załącznik nr 6) oraz formularz cenowy, załącznik nr 1
część 3: załącznik nr 12 do SIWZ, i załącznik nr 13 do SIWZ - projekt umowy (załącznik nr 7) oraz formularz cenowy, załącznik nr 1
Przyjęty przez zamawiającego przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia gwarantowanego i zamówienia opcjonalnego (prawo opcji) dopuszcza zastosowanie produktu - asortymentu równoważnego.
1.Przedmiotem umowy jest dostawa materiałów administracyjno - biurowych odpowiednio dla podmiotów wpisanych w każdej części zamówienia
2.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia zgodnie z asortymentem stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
3.Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
4.Dostarczane artykuły, o których mowa w ust. 1 powinny odpowiadać wszelkim normom najwyższej jakości i winny posiadać wymagane parametry techniczne.
5.Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Liczymy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynu zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia)
6.Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji. W ramach opcji zamawiający wskaże ilości, które zamierza kupić dodatkowo, a wykonawca dostarczy je we wskazanych ilościach i cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym , w terminie realizacji umowy. Zamawiający na pewno zakupi przedmiot umowy w ilościach podstawowych , a pozostałe ilości określona jako opcja w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych.
7.Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe.
II.Warunki dostawy:
Projekty umów odpowiednio do części zamówienia (załączniki do SIWZ nr: 5,6,7 oraz harmonogram dostaw załącznik nr 14 do SIWZ
III. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp. W Załączniku nr 5, 6 i 7 do SIWZ (Projekty umów). Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom.

Opis

DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH - załącznik nr 8 i 9 do siwzDostawa materiałów administracyjno - biurowych, załączniki nr 10 i 11 do SIWZDostawa materiałów admnistarcyjno - biurowych, załączniki 12 i 13 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
Ulica ul. Kawaleryjska 70
Nr domu 70
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-601
Wojewodztwo podlaskie
Tel 261 398 839
Fax 261 398 813
Internet www.25wog.wp.mil.pl
Regon 20068982800000
E mail 25wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
Potencjal Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). FORMULARZ CENOWY odpowiednio do części postępowania: Część 1 - załącznik nr 8 i załącznik nr 9, Część 1 - załącznik nr 10 i załącznik nr 11, Część 1 - załącznik nr 12 i załącznik nr 13. PEŁNOMOCNICTWO W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp). Uwaga w zamówieniu jest przewidziane zastosowanie prawa opcji.Załącznik nr 9, 11,13 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.25wog.wp.mil.pl
Spec war Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo ze strony internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
Data skl 08/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu po okazaniu dowodu tożsamości.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)