Wykonanie adaptacji i modernizacji pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25 w formule zaprojektuj i wybuduj

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-11 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160613 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 452152102, 454530007, 453100003, 453300009, 713200007, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji i modernizacji pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25 w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje i będzie realizowane w dwóch częściach:
Cześć I
Modernizacja gabinetu medycznej pomocy doraźnej wraz z przyległymi pomieszczeniami administracyjnymi.
Część II
Adaptacja pomieszczeń piwnicznych na potrzeby kaplicy wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz zabezpieczeniem drogi ewakuacyjnej.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części znajduje się Programie Funkcjonalnym Użytkowym odpowiednio dla każdej części stanowiące Załącznik A do SIWZ.

Przedmiotem zamówienia dla każdej części jest wykonanie:
1) dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, zgłoszeniami i innymi dokumentami (o ile wymagają tego przepisy ustawy - Prawo budowlane) niezbędnej do wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129),
2) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jej uzyskanie lub zgłoszenie robót,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego,
4) wykonanie robót budowlanych wynikających z dokumentacji w danej części,
5) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji wymaganych przepisami szczegółowymi do odbioru do użytkowania budynku,
6) zaprojektowania oraz dostarczenia wyposażenia.

Opis

Przedmiotem zamówienia dla każdej części jest wykonanie:
1) dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, zgłoszeniami i innymi dokumentami (o ile wymagają tego przepisy ustawy - Prawo budowlane) niezbędnej do wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129),
2) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jej uzyskanie lub zgłoszenie robót,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego,
4) wykonanie robót budowlanych wynikających z dokumentacji w danej części,
5) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji wymaganych przepisami szczegółowymi do odbioru do użytkowania budynku,
6) zaprojektowania oraz dostarczenia wyposażenia.Przedmiotem zamówienia dla części jest wykonanie:
1)dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, zgłoszeniami i innymi dokumentami (o ile wymagają tego przepisy ustawy - Prawo budowlane) niezbędnej do wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129),
2) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jej uzyskanie lub zgłoszenie robót,
3) sprawowanie nadzoru autorskiego,
4) wykonanie robót budowlanych wynikających z dokumentacji w danej części,
5) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji wymaganych przepisami szczegółowymi do odbioru do użytkowania budynku,
6) zaprojektowania oraz dostarczenia wyposażenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie
Ulica ul. Praska 25
Nr domu 25
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-329
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 2660364
Fax 12 2660364 w. 27
Regon 35051319700000
E mail administracja@dpspraska.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/12/2016
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) jeżeli składa ofertę na jedną część: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu remontu budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi o wartości co najmniej 100 000 zł, 2) jeżeli składa ofertę na dwie części: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi o wartości co najmniej 100 000 zł każda, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt III.4.1
Zdolne O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.)) w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) dysponuje osobami posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania (na równi z uprawnieniami budowlanymi traktuje się decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych obywateli państw członkowskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.)) w specjalności: a) architektonicznej bez ograniczeń, b) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w w pkt III.4.1
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, o których mowa w pkt III.3.2 ogłoszenia - wykaz (według wzoru określonego w Załączniku 3 do SIWZ) powinien zawierać dla każdej roboty rodzaj robót, wartości, daty wykonania oraz miejsca wykonania (nazwa, adres), oraz załączyć dowody że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej. 2.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, 4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji samorządowej lub państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane., 3) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 4) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 5) gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych, powodujących uniknięcie kolizji, 6) gdy nastąpi konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa, podniesieniem funkcjonalności przedmiotu umowy i efektywności rozwiązań projektowych, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonej dokumentacji. 4. Zmiana umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku: 1) jeżeli spowoduje obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy lub wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 2) nastąpi zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w projekcie w przypadku wycofania lub niedostępności na rynku materiału lub urządzenia opisanego w projekcie. 5. Dokonując zmiany sposobu świadczenia, Strony wyodrębnią: 1) roboty zamienne, tj. roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej, 2) roboty zaniechane, przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne 6. Zamawiający jest uprawniony do zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku z niezależnymi od Zamawiającego zmianami wynikłymi z przekazaniem środków na sfinansowanie przedmiotu umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www. dpspraska.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie ul. Praska 25
Data skl 11/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie ul. Praska 25 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)