Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-05 10:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lisich Jamach
Miejscowość Lubaczów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty serowarskie,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160739 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 155400005, 151000009, 151120006, 151311006, 153000001, 32000003, 23222205, 152000000, 31425003, 153311008, 158110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017 z podziałem na zadania:
Zadanie Nr I - Mięso i wędliny, mięso drobiowe;
Zadanie Nr II - Ryby i mrożonki;
Zadanie Nr III - Warzywa i owoce, ziemniaki;
Zadanie Nr IV - Wyroby mleczarskie i nabiał, jaja;
Zadanie Nr V - Pieczywo;
Zadanie Nr VI - Pozostałe artykuły żywnościowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lisich Jamach
Ulica Lisie Jamy, ul. Lwowska 45
Nr domu 45
Miejscowosc Lubaczów
Kod poczt 37-600
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 16 632 21 75
Fax 16 632 21 75
Regon 18046769800000
E mail zsp-lisiejamy@lubaczow.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający wymaga, aby Zakład Wykonawcy był zatwierdzony oraz wpisany do rejestru zakładów przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. - Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914, ze zm.)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając mu w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian w umowie w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Stro¬ny nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona po¬wołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumento¬wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń; 2) zdarzeń losowych; 3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie dostaw objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający; 4) zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany zamawianego asortymentu jeżeli nastąpi taka konieczność
Kryt cena A
Spec www http://lubaczow.com.pl/index.php?id=4;18;5;;
Spec war Wnioski do Zamawiającego o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (koszt 20 zł) składać można pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
Data skl 05/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 4 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)