Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-17 10:00:00
Instytucja Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble różne,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162025 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 391500008, 391513008, 391510005, 391800007, 425200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części - Zamawiający dopuszcza złożenia oferty na jedną lub dwie części zamówienia. Część I: Dostawa sprzętu specjalistycznego dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. Część II: Dostawa pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 A do siwz - Opis przedmiotu zamówienia dla części I oraz w załączniku nr 1 B do siwz - Opis przedmiotu zamówienia dla części II

Opis

Dostawa sprzętu specjalistycznego dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 A do siwz - Opis przedmiotu zamówieniaDostawa pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 B do siwz - Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Ulica Rynek Główny 35
Nr domu 35
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-011
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 422 32 64
Fax 012 422 32 64
Internet www.mhk.pl
Regon 00027778200000
E mail przetargi@mhk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiające przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co przedmiot zamówienia
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 80
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - dla części I - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie mebli laboratoryjnych wraz z ich montażem. - dla części II - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie dygestorium laboratoryjnego wraz z ich montażem UWAGA: W przypadku zamówień /w trakcie realizacji/ warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował zamówienia o wartości dla części I min. 150.000,00 zł a dla części II min. 70 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z zamówień) W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dla części I - co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie mebli laboratoryjnych wraz z ich montażem. - dla części II - co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie dygestorium laboratoryjnego wraz z ich montażem UWAGA: W przypadku zamówień /w trakcie realizacji/ warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował zamówienia o wartości dla części I min. 150.000,00 zł a dla części II min. 70 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z zamówień)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać oprócz wypełnionego zgodnie ze wzorem Formularza oferty: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 siwz; 2) zobowiązanie podmiotów w oryginale lub inny dokument - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 5 siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 3) pełnomocnictwo- zgodnie z ust. 4 Rozdziału 10 SIWZ 4. Dokumenty wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia tj. potwierdzające parametry dygestorium - katalog ze zdjęciami i rysunkami technicznymi
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Przedmiotu niniejszej Umowy ze względu na: a) przerwanie realizacji świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony umowy, wówczas Strony umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji usługi lub odpowiedniego etapu umowy, b) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych i uniemożliwiające wykonanie usługi, strajk generalny lub lokalny itp.), c) wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu nin. Umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 2) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu Umowy, a jeżeli zmiany te spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu Umowy nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu Umowy - ze względu na przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na jej wykonanie, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończenia Umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego. 3) W sytuacji zmian Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w Przedmiocie nin. Umowy, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza zakres Przedmiotu nin. Umowy, c) z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania danego zakresu Przedmiotu Umowy objętego nin. Umową. W takim przypadku stosownemu zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Przewiduje się także możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (dotyczy to również zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług VAT, wówczas za niezmienne uznaję się wynagrodzenie umowne netto, o którym mowa w § 4 ust. 1 nin. Umowy)
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.mhk.pl
Spec war Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków
Data skl 17/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Dziennik Podawczy I p. 2. Jako termin złożenia oferty będzie przyjęta data i godzina dostarczenia jej pod wskazany adres
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)