Dostawa urządzenia minimum 32 kanałowego do wykonywania diagnostyki EEG/QEEG/ERP wraz z akcesoriami, jednostką centralną o dużych mocach obliczeniowych oraz systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-09 10:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery wysokowydajne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162907 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331200007, 302110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia minimum 32 kanałowego do wykonywania diagnostyki EEG/QEEG/ERP wraz z akcesoriami, jednostką centralną o dużych mocach obliczeniowych oraz systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
Ulica ul. Krasińskiego 54/56
Nr domu 54
Nr miesz 56
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-755
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 852 689, 261 852 309
Fax 261 852 715
Internet www.wiml.waw.pl
Regon 01013218800000
E mail mpuszkar.wiml.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a. oryginalny prospekt firmowy producenta urządzenia (dopuszczalny w języku angielskim).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w szczególności w zakresie terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia wykonawcy, specyfikacji zamawianych towarów lub warunków wykonania, w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące; c) zmian w przypadku wycofania asortymentu z produkcji - możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach (dopuszcza się parametry wyższe oraz rozwiązania korzystniejsze dla Zamawiającego), w cenach nie przekraczających cen określonych w umowie; d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; e) jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; f) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; g) siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.wiml.waw.pl
Spec war siedziba zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 27
Data skl 09/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba zamawiającego Punkt Ewidencyjny WIML, budynek nr 2, pokój nr 37
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zlecenia zamówień uzupełniających Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia i wykonania tych zamówień na podstawie odrębnych umów. Udzielenie zamówienia może nastąpić po spełnieniu przesłanek ustawowych.
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)