Dostawa drobnego sprzętu RTV nr DZP.381.80.2016.DW

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-04 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Tablice,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163033 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 323200002, 323321000, 301958000, 323513001, 323424006, 323334000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV i elementów wyposażenia sprzętu RTV, tj.:
-w zakresie części A: rejestrator dźwięku- 1 szt. oraz
-w zakresie części B: rekorder cyfrowy - 1 szt. oraz
-w zakresie części C: odtwarzacz DVD - 2 szt. oraz
-w zakresie części D: odtwarzacz Blue-Ray - 1 szt. oraz
-w zakresie części E: wzmacniacz słuchawkowy stereo - 1 szt., wzmacniacz słuchawkowy- 1 szt., wtyk jack mono- 15 szt., wtyk jack stereo- 30 szt., wtyk XLR męski- 5 szt., złącze kablowe żeńskie (gniazdo) 3 -pin XLR- 5 szt. oraz
-w zakresie części F: uchwyt ścienny do głośników - 12 kpl. oraz
-w zakresie części G: uchwyt do projektora multimedialnego - 12 szt. oraz
-w zakresie części H: smart box - 1 szt. ,
2. Oferowany sprzęt - musi być fabrycznie nowy- rok produkcji nie starszy niż 2015, musi posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP (dostarczone wraz z kartami gwarancyjnymi);
3. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego

Opis

Dostawa rejestratora dźwięku- 1 szt. wraz z dodatkowym wyposażeniem.
Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SIWZDostawa rekordera cyfrowego- 1 szt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZDostawa odtwarzacza DVD - 2 szt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZDostawa odtwarzacza Blue-Ray - 1 szt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D do SIWZDostawa: wzmacniacza słuchawkowego stereo - 1 szt., wzmacniacza słuchawkowkowego- 1 szt., wtyku jack mono- 15 szt., wtyku jack stereo- 30 szt., wtyku XLR męski- 5 szt., złącza kablowego żeńskiego (gniazdo) 3 -pin XLR- 5 szt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E do SIWZDostawa uchwytu ściennego do głośników - 12 kpl. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F do SIWZDostawa uchwytu do projektora multimedialnego - 12 szt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G do SIWZDostawa smart boxa - 1 szt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostawą tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-007
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E mail dzp-l@us.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby-ób wystawione przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: 1) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa; 5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu sprzętu oraz rozpoczęcia produkcji sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.80.2016.DW, poprzedzającego zawarcie umowy, 6) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt. 4) powyżej, z zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni, 7) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 8) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzęt lub Wykonawcę, 9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy, 10) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy grantowej w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Kryt cena C
Spec www http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Spec war Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, pok. nr 68
Data skl 04/08/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, pok. nr 69
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Postępowanie w zakresie części A jest współfinansowane z projektu: Children born of war -Past, Present and Future -CHIBOW 2020 (w języku polskim: Dzieci Wojny - Przeszłość, Teraźniejszość i Przyszłość) na mocy umowy Grantowej Nr 642571. 2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a) ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ). Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ, który należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)