Wsparcie wykonania prac związanych z okresową weryfikacją państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju - nr ref: BO-ZP.2610.22.2016.KN-PRG

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-05 12:00:00
Instytucja Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie danych,
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi tabulacji sprzętu komputerowego,
  • Usługi wprowadzania danych,
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163473 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 723000008, 723100001, 723111009, 723121006, 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wsparcie wykonania prac związanych z okresową weryfikacją państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)opracowanie zasad organizacji i zarządzania realizacją przedmiotu zamówienia oraz szablonów dokumentów;
2)pozyskanie danych źródłowych;
3)analizę i przygotowanie danych źródłowych;
4)weryfikację danych państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju (PRG), w tym danych dotyczących granic podziałów terytorialnych (w szczególności podziałów obszarów działania
i właściwości miejscowej instytucji publicznych) oraz danych adresowych z danymi źródłowymi;
5)przygotowanie dokumentacji z czynności weryfikacji oraz wprowadzenie jej wyników do bazy PRG;
6)aktualizację bazy danych PRG;
7)asystę techniczną;
8)świadczenie usług rękojmi.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
4.Wartość zamówienia wynosi: 556 000,00 PLN netto, w tym:
1) wartość zamówienia podstawowego bez opcji wynosi: 470 900,00 PLN netto,
2) wartość zamówienia opcjonalnego wynosi: 85 100,00 PLN netto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Ulica ul. Wspólna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-926
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6618432
Fax 022 6283467
Internet www.gugik.gov.pl
Regon 01227609800000
E mail dyr.generalny@gugik.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2017
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 10 000,00 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Potencjal 1.Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem min. jednej usługi polegającej na aktualizacji lub kontroli przynajmniej jednego ze zbiorów danych przestrzennych, określonych w art. 4 ust. 1a i 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 - Prawo geodezyjne i kartograficzne, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto. Przez kontrolę należy rozumieć czynności weryfikacji jakości prac innego wykonawcy. W przypadku gdy wymagane usługi są częścią większych zamówień dotyczących szerszego zakresu prac należy bezwzględnie podać tylko wartość dotyczącą wymaganego zakresu usług i tylko te prace należy wymienić. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu - oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolne Wykonawca będzie dysponować, na etapie realizacji umowy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania: 1) Specjalista ds. weryfikacji danych przestrzennych (5 osób): wykształcenie co najmniej średnie geodezyjne; znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi; doświadczenie przy realizacji co najmniej jednej usługi dotyczącej aktualizacji lub kontroli przynajmniej jednego ze zbiorów danych przestrzennych, określonych w art. 4 ust. 1a i 1b ustawy z dnia 17 maja 1989, określonych w art. 4 ust. 1a i 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 - Prawo geodezyjne i kartograficzne, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto, zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), biegła znajomość narzędzi GIS, w szczególności w zakresie związanym z aktualizacją i edycją danych przestrzennych, w tym danych ewidencji gruntów i budynków; 2) Specjalista ds. baz danych GIS (1 osoba): doświadczenie, jako specjalista ds. baz danych GIS przy realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na projektowaniu baz danych przestrzennych oraz tworzeniu systemów do przetwarzania i zarządzania danymi przestrzennymi, zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 150 000,00 PLN brutto; biegła znajomość narzędzi GIS, w szczególności w zakresie związanym z aktualizacją i edycją danych przestrzennych, w tym danych ewidencji gruntów i budynków; 3) Specjalista ds. programowania (1 osoba): Doświadczenie, jako specjalista ds. programowania systemów GIS, przy realizacji co najmniej jednej usługi informatycznej zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), przy czym wartość usługi, w której uczestniczył musi wynosić co najmniej 150 000,00 PLN brutto. Uwaga: 1) Przez kontrolę należy rozumieć czynności weryfikacji jakości prac innego wykonawcy. 2) Zamawiający nie dopuszcza występowania tej samej osoby kilkukrotnie w ramach jednej oferty. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu - oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy PZP, przewiduje możliwość zmian Umowy w następujących przypadkach: a) gdy zaistnieje potrzeba dokonania przez Zamawiającego aktualizacji danych w państwowym rejestrze granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju, mającej wpływ na prawidłową realizację przedmiotu Umowy; b) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z wymogów technologicznych, lub jest korzystna dla Zmawiającego; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia siły wyższej d) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy; e) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; f) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z innych okoliczności niezależnych od Stron, których nie dało się przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności g) wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy przez Zamawiającego, nie wynikającego z winy Wykonawcy. h) opóźnień w przekazaniu danych i materiałów źródłowych niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy, o ile nie wynika to z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; i) gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; j) zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy; 2. W przypadkach określonych w ust. 1 Zmawiający przewiduje możliwość: a) przedłużenia terminu realizacji Umowy, b) zmian w sposobie rozliczania z Wykonawcą, o ile te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, c) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy d) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy e) zmiany zakresu zadań realizowanych w poszczególnych Etapach Technicznych przedmiotu Umowy, w szczególności poprzez ich przesunięcie pomiędzy Etapami o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; f) przeniesienie niewykorzystanej puli roboczogodzin i/lub roboczomiesięcy w ramach Etapu Technicznego nr 4 do Etapu Technicznego nr 4a. 3. W przypadku zmiany Umowy wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z oferty nie może ulec zmianie 4. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu, z wyjątkiem tych zastrzeżonych w jej treści, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Liczba roboczogodzin dot. wsparcia
Kryt 2p 35
Kryt 3 Liczba roboczogodzin na wykonanie dodatkowych prac
Kryt 3p 15
Spec www www.gugik.gov.pl.
Spec war Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul Wspólna 2 pok. 3121
Data skl 05/08/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul Wspólna 2 sala. 3107
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)