Budowa parkingu przy ZSG w Giecznie część I obejmująca wjazd centralny, drogę pożarowa i remont chodnika

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-11 09:30:00
Instytucja Urząd Gminy Zgierz
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163745 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 451112914, 451112000, 315272008, 452324109, 452556005, 452324525, 452332001, 453111001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty drogowe etap 4 wjazd ppoż etap 5 drogę pożarową i łopatkę do zawracania, etap 6 remont chodnika z wymianą płyt chodnikowych na kostkę brukową, zjazd centralny.
Kanalizację deszczową
Roboty pozostałe inwentaryzację geodezyjną, zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogi powiatowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Zgierz
Ulica ul. Łęczycka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Zgierz
Kod poczt 95-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 7162515
Fax 042 7164554
Internet www.gmina.zgierz.pl
Regon 00055027800000
E mail ug@gmina.zgierz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2016
Wadium 8 000 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa Rozdziale IV pkt. 3 ppkt. a
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia będące robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (związanymi z przedmiotem zamówienia) tj. robotami, których przedmiotem była budowa, przebudowa dróg i infrastruktury technicznej o wartościach nie mniejszych niż 250.000,00 zł każde.
Potencjal na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa Rozdziale IV pkt. 3 ppkt. a
Zdolne Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (w szczególności - posiadających wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), tzn.: zapewni osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg i należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
Sytuacja Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 250.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Informacja o podwykonawcach Karta gwarancji.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dokonanie zmian jest możliwe w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzania: W zakresie zmiany czasu ukończenia robót: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a. Klęski żywiołowe, b. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w swiz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a. Niewypały i niewybuchy, b. Wykopaliska archeologiczne, 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 4) Inne przyczyny zewnętrzne, niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac lub wykonania innych czynności przewidzianych umową. W zakresie sposobu wykonania umowy, zmiany technologiczne spowodowane w szczególności: 1) Pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy oraz kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, 2) Pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania prac, jak również kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, 3) Konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 4) Odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 5) Konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. W zakresie zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz, 2) Zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) Zmiana sposobu rozliczania umowy lub płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania, 4) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 5) Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie ze swiz. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej w pkt. 1), 5) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. W przypadku pkt. 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny ryczałtowej w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 3) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie zadania. W przypadku pkt. 4) zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których zamawiający zrezygnuje. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania takich zmian postanowień zawartej umowy, jak: 1) Zmiany podwykonawców, 2) Zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, nr konta itp.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres gwarancji na roboty budowlane powyżej 5 lat od daty odbioru końcowego i przekazania do użytkowania
Kryt 2p 5
Spec www www.gmina.zgierz.pl
Spec war Urząd Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz
Data skl 11/08/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Urząd Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz, Biuro Obsługi Klienta - Stanowisko Nr 3
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)