ZP-2380-315-56/2016 Dostawa i montaż systemów zasilania gwarantowanego dla KPP Lubliniec.

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-10 12:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164151 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 311540000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu zasilania gwarantowanego dla KPP Lubliniec oraz podłączenie wraz z integracją w systemie nadzoru zasilania gwarantowanego wraz z przeprowadzeniem szkoleń z zakresu konserwacji i obsługi systemu zasilania gwarantowanego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - Specyfikacji technicznej systemu zasilania gwarantowanego. Podane parametry techniczne stanowią żądane minimum Zamawiającego i Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach technicznych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał producenta, model lub nr katalogowy oferowanych urządzeń (tabela 2 - załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy). Podany model lub nr katalogowy będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Ponadto zasilacz UPS oraz akumulatory muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. nie mogą być starsze niż 6 miesięcy.
6. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, że przedmiot zamówienia odpowiada parametrom technicznym określonym w załączniku nr 3 do SIWZ
7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła:
- co najmniej 24 miesięcy na zasilacz UPS,
- co najmniej 24 miesiące na akumulatory,
- co najmniej 24 miesięcy na agregat prądotwórczy,
- co najmniej 24 miesiące na pozostały zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie mniej niż gwarancja producenta od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji za poprawność działania systemu zasilania gwarantowanego odpowiadał Wykonawca.
9. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca.
10. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji wszelkie wskazane i stwierdzone usterki zostały usunięte w ciągu:
max. 12 godzin w przypadku uszkodzenia modułu zasilacza UPS poprzez wymianę na sprawny i wolny od wad,
12 godzin w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników,
72 godziny w przypadku awarii agregatu prądotwórczego,
24 godzin dla pozostałych awarii
lub w okresie dłuższym za zgodą Zamawiającego, bez dodatkowych kosztów dojazdu.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o jednorazowym przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia.
12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie czy powierza wykonanie zamówienia podwykonawcy/com, a jeżeli tak to Zamawiający wymaga wskazania zakresu robót, jaki Wykonawca będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ców.
13. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania przez Wykonawców wizji lokalnych w terminie od 2.08.2016 roku w godzinach 8:00 - 15:00. Termin przeprowadzenia wizji lokalnych powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym poprzez przesłanie do Zespołu Zamówień Publicznych KWP w Katowicach informacji o planowanym terminie wizji lokalnej, osoby wykonującej wizje jak również zakresu przeprowadzonej wizji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Ulica ul. J. Lompy 19
Nr domu 19
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-038
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2002050
Fax 032 2002060
Internet http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Regon 27020829200000
E mail zamowienia@slaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 12/12/2016
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł zgodnie z rozdziałem VI SIWZ.
Zaliczka Nie
Wiedza 1.1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się wiedzą i doświadczeniem w zakresie wykonania jednej dostawy i montażu systemu zasilania gwarantowanego na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł netto. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy. 1.1.2. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu zawierającego jedną dostawę i montaż zakresie wykonania systemu zasilania gwarantowanego na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł netto wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana wg wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ oraz załączenia dowodów określających czy dostawa została wykonana w sposób należyty. 1.1.3. Dowodem, że dostawa została wykonana w sposób należyty są: a) poświadczenie, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt III ppkt 1.1.3. litera a) SIWZ c) w przypadku gdy Zamawiający, jest podmiotem na rzecz, którego dostawa wskazana w wykazie została wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów wskazanych w pkt III ppkt 1.1.3. litera a) i b) 1.1.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia na podstawie załączonego do oferty wykazu dostaw oraz dołączonych dowodów w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP. 1.1.5. Zamawiający ma prawo w celu weryfikacji do przedstawionego wykazu lub dowodów zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego dostawa była wykonana o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2B, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1.5.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki łączy lub będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 1.5.2. jeżeli podmiot udostępniający swoje zasoby będzie brał udział przy realizacji zamówienia oprócz dokumentów wyszczególnionych w pkt III ppkt 1.5.1 SIWZ składa również dokumenty dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych a określone w pkt IV A ppkt 2 SIWZ
Zdolne 1.2.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. co najmniej jeden pracownik Wykonawcy nadzorujący prace w lokalizacji (KPP Lubliniec) musi posiadać świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 (G1) na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. 1.2.2. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazana w pkt III ppkt 1.2.1 SIWZ posiada wymagane uprawnienia złożone na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 1.2.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3.1 przedłużenia terminu zakończenia dostawy i montażu systemów zasilania gwarantowanego dla KPP Lubliniec na pisemne zgłoszenie Wykonawcy w przypadku, gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu było wynikiem: 3.1.1 siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, a których nie można było przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z zachowaniem należytej staranności (między innymi konieczność wykonania dodatkowych prac montażowych),
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Czas reakcji na wymianę modułu w okresie gwarancji
Kryt 2p 20
Kryt 3 Gwarancja na zasilacz UPS
Kryt 3p 10
Spec www http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice,woj. śląskie
Data skl 10/08/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok A, parter, Sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz zawierający jedną dostawę i montaż w zakresie wykonania systemu zasilania gwarantowanego na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł netto wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączenia dowodów (opisanych w pkt III ppkt 1.1.3 SIWZ) określających czy dostawa została wykonana w sposób należyty sporządzonego wg wzoru załącznika nr 8 do SIWZ
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Wykonawca poda producenta, model lub nr katalogowy oferowanych urządzeń - na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot dostawy jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go oraz że dostarczony zasilacz UPS oraz akumulatory są fabrycznie nowe i pochodzą z bieżącej produkcji, tj. są nie starsze niż 6 miesięcy- złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia odpowiada parametrom technicznym określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji oddzielnie na: zasilacz UPS, na akumulatory oraz na pozostały zakres przedmiotu zamówienia (lecz nie mniej niż gwarancja producenta) od dnia podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie gwarancji za poprawność działania systemu zasilania gwarantowanego odpowiada Wykonawca - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy o zaoferowanym czasie reakcji nie większym niż 12 godzin i nie mniejszym niż godzina w przypadku uszkodzenia modułu zasilacza UPS poprzez wymianę na sprawny i wolny od wad, 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w okresie gwarancji wszelkie wskazane i stwierdzone usterki zostaną usunięte w następujących okresach czasowych: - 12 godzin w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników, - 72 godziny w przypadku awarii agregatu prądotwórczego, - 24 godzin dla pozostałych awarii lub w okresie dłuższym za zgodą Zamawiającego, bez dodatkowych kosztów dojazdu - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy o jednorazowym przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)