Opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla projektów transportu publicznego, planowanych do realizacji przez Gminę Miasto Rzeszów w latach 2016-2023

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-12 11:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164447 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 712410009, 793112009, 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentów aplikacyjnych dla projektów transportu publicznego, planowanych do realizacji przez Gminę Miasto Rzeszów w latach 2016-2023:
- Rozwój systemu transportu publicznego w Rzeszowie
- Integracja różnych form publicznego transportu zbiorowego w Rzeszowie
- Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie
Zamówienie obejmuje:
1) Przeprowadzenie badań ruchu,
2) Aktualizację cyfrowego modelu ruchu,
3) Aktualizację dokumentów strategicznych,
4) Wykonanie 3 Studiów Wykonalności (dla każdego z ww. projektów oddzielnie), spełniających wytyczne (obowiązujące w okresie programowania 2014-2020) Komisji Europejskiej, Ministerstwa Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dla PO PW 2014-2020, w tym wymagania określone przez Niebieską Księgę dla projektów w sektorze transportu publicznego przygotowane przez Inicjatywę JASPERS.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-064
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8754636
Fax 017 8754634
Internet www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
Regon 00065061400000
E mail zampub@erzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2016
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane - w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.1.42.2016. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1) jedno badanie metodą bezpośrednich wywiadów ankietowych (PAPI lub CAPI) na temat zachowań transportowych mieszkańców badanego obszaru na losowej próbie nie mniejszej niż n=3000 osób, dla aglomeracji miejskiej powyżej 150 000 mieszkańców; 2) jedną usługę, polegającą na pomiarze napełnienia pojazdów transportu zbiorowego metodą obserwacji z zewnątrz lub liczenia pasażerów wewnątrz dla aglomeracji miejskiej powyżej 150 000 mieszkańców; 3) jedną usługę, polegającą na pomiarze natężeń ruchu kołowego dla aglomeracji miejskiej powyżej 150 000 mieszkańców; 4) jedną usługę, polegającą na opracowaniu lub aktualizacji transportowego modelu symulacyjnego podróży dla aglomeracji miejskiej powyżej 150 000 mieszkańców, obejmującego zarówno podróże transportem indywidualnym, jak i transportem zbiorowym, z użyciem oprogramowania o funkcjonalności VISUM firmy PTV Vision; 5) jedną usługę polegającą na opracowaniu studium wykonalności dla projektu z zakresu transportu publicznego wraz z analizą skonsolidowaną kosztów i korzyści, dla projektu o wartości minimum 100 mln zł; 6) jedną usługę polegającą na opracowaniu studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści dla projektu z zakresu transportu publicznego, w którego zakresie rzeczowo-finansowym ujęte były inwestycje w infrastrukturę transportową (w tym drogi, skrzyżowania, ścieżki rowerowe, ciągi piesze), tabor autobusowy i dedykowaną mu infrastrukturę, systemy ITS; 7) jedną usługę polegająca na opracowaniu lub aktualizacji dokumentów strategicznych dotyczących transportu publicznego dla aglomeracji miejskiej powyżej 150 000 mieszkańców. Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: 1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie 2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że dysponuje osobami do pełnienia następujących funkcji: 1) ekspert do spraw pomiarów, modelowania i prognozowania ruchu posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym w zakresie: a. pomiarów - udział w organizowaniu i prowadzeniu przynajmniej jednego pomiaru natężenia ruchu kołowego oraz jednego pomiaru potoku pasażerskiego w aglomeracji miejskiej o co najmniej 150 000 mieszkańców - jako kierownik lub członek zespołu, b. modelowania podróży - udział w budowie lub aktualizacji co najmniej jednego modelu podróży (transport indywidualny oraz transport publiczny) dla aglomeracji miejskiej liczącej co najmniej 150 000 - jako kierownik lub członek zespołu; 2) ekspert do spraw metodologii badań ilościowych posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu badań ankietowych realizowanych techniką bezpośrednich wywiadów ankieterskich w domu respondenta z użyciem formularzy papierowych lub przy użyciu formularzy i narzędzi elektronicznych np. komputerów przenośnych lub tabletów, w tym minimum jednego badania na próbie co najmniej 3000 osób, w którym był odpowiedzialny za przygotowanie badań ilościowych w tym prowadzenie analiz statystycznych i interpretację danych ilościowych; 3) ekspert do spraw opracowania studium wykonalności z analizą kosztów i korzyści (analiza skonsolidowana organizator (beneficjent) - operator) z zakresu transportu publicznego posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym w zakresie: a. sporządzenia studium wykonalności - udział w opracowaniu przynajmniej jednego studium wykonalności z zakresu transportu publicznego - jako kierownik lub członek zespołu, b. sporządzenia analiz finansowych - udział w opracowaniu co najmniej jednej analizy kosztów i korzyści (analiza skonsolidowana organizator (beneficjent) - operator) z zakresu transportu publicznego - jako kierownik lub członek zespołu; 4) ekspert do spraw aktualizacji dokumentów strategicznych dotyczących transportu publicznego posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym wykonał co najmniej jedną usługę polegająca na opracowaniu lub aktualizacji dokumentów strategicznych dotyczących transportu publicznego - jako kierownik lub członek zespołu. Uwaga: Nie dopuszcza się sprawowania powyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę poza wyjątkiem ekspertów wskazanych punkcie 3) i 4). Powyżej wskazano minimalny wymagany personel Wykonawcy, niezależnie od tego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia personelu gwarantującego należyte (w tym wysokiej jakości i terminowe) wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie szerokiej i wieloaspektowej analizy kwestii środowiskowych i dotyczących odporności i adaptacji do zamian klimatu
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie należy wskazać usługi, które potwierdzają spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w punkcie III.3.2) niniejszego ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany druk OFERTA; 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy; 3) oświadczenie określające liczbę osób personelu Wykonawcy biorącą udział w realizacji przedmiotu zamówienia - zawarte w druku OFERTA; 4) wykonawcy którzy powołują sie na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ust. 2b Pzp, składają zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ; 5) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: (a) Termin realizacji przedmiotu Umowy może być zmieniony w przypadku, gdy niemożność dotrzymania terminu realizacji Umowy spowodowana będzie okolicznością, która wystąpiła po zawarciu Umowy, z następujących przyczyn niezależnych od Wykonawcy: 1) konieczność spełnienia innych nieprzewidzianych pierwotnie wymogów niezbędnych dla skutecznego pozyskania i wydatkowania środków zewnętrznych (w tym dofinansowania PO PW 2014-2020); 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub na świadczenia Stron; 3) skoordynowania zakresu i powiązania inwestycji poszczególnych projektów z innymi zadaniami realizowanymi przez Zamawiającego (w tym w szczególności jego jednostki organizacyjne); 4) długotrwałe uzgadnianie wariantów poszczególnych projektów przez Zamawiającego; 5) przedłużające się uzyskiwanie niezbędnych do wykonania Umowy: opinii, uzgodnień i innych materiałów, a także ewentualnych decyzji administracyjnych (wraz z terminami niezbędnymi do uzyskania klauzuli ostateczności); 6) wstrzymanie prac projektowych w związku z orzeczeniem organu administracji lub sądu; 7) konieczność wykonania usług dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia usług objętych Umową. (b) Osoby wskazane przez Wykonawcę we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą być zmienione, na warunkach określonych w OPZ, na inne osoby o kompetencjach równoważnych lub wyższych jak osób wskazanych we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - przy czym zmiana osób, o których mowa powyżej, wymaga zachowania formy pisemnej dla oświadczeń Stron i nie rodzi roszczeń Wykonawcy o zmianę ustalonego w Umowie wynagrodzenia Wykonawcy. (c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT obowiązującej na dzień zawarcia Umowy - wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto. 2. Zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej Umowy będą mogły nastąpić w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 4. W rozumieniu art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowi zmiany Umowy: 1) Zmiana danych adresowych i kontaktowych lub danych osób wskazanych w Umowie, 2) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy np. zmiana rachunku bankowego, zmiana nr telefonu, adresu poczty elektronicznej itp.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 liczba osób personelu
Kryt 2p 2
Spec www bip.erzeszow.pl
Spec war Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Zamówień Publicznych ul. Joselewicz 4, pok. nr 8 35-064 Rzeszów
Data skl 12/08/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Zamówień Publicznych ul. Joselewicz 4, pok. nr 13 35-064 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów; 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 3.Zamówienie planowane jest do współfinansowania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)