Usługa kompleksowego świadczenia łączności - telefonia stacjonarna i Internet

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-12 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164687 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 642110008, 642140009, 724110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego świadczenia łączności - telefonia stacjonarna i Internet. - 2 pakiety zgodnie z zapisami w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza w celu spełnienia świadczenia wykonanie robót budowlanych (zaprojektuj i wybuduj).
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.1. Czas reakcji po wystąpieniu uszkodzenia na poszczególnych usługach (SLA) nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast czas usunięcia uszkodzenia nie dłuższy niż 12 godzin.
1.2. Gotowość do świadczenia usług najpóźniej do dnia 25.01.2017 oraz umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie testów w zakresie działania łącza dostępowego do Internetu dla pakietu nr II.
1.3. W przypadku konieczności wykonania prac budowlanych, wszelkich uzgodnień branżowych dokona Wykonawca.
1.4. Wszelkie roboty mają być wykonywane zgodnie z prawem budowlanym, a jeśli wymagane jest pozwolenie na budowę, jego uzyskania dokona Wykonawca.
1.5. Po zakończonych pracach Zamawiający wymaga odtworzenia terenu, a trasa kablowa ma być uzgodniona z Zamawiającym.
1.6. Dla Pakietu I - telefony, tor cyfrowy, PABX w miejscu instalacji Centrali Zamawiający wymaga instalacji klimatyzacji o parametrach odpowiednich do zapewnienia prawidłowej pracy urządzenia.
1.7. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 01.08.2016r., godz. 11:00, w siedzibie Zamawiającego, budynek administracyjny pok. nr 33. Zamiar przeprowadzenia wizji technicznej musi zostać zgłoszony (e-mailowo i telefonicznie) osobom wskazanym do kontaktów z Wykonawcami nie później niż jeden dzień przed planowaną wizytą.
PAKIET NR 1:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Usługi głosowe nie mogą być świadczone z użyciem technologii alternatywnych, takich jak:VoIP, numery dostępowe, trunki IP-SIP.
1.2. Ze względu na specyfikę działalności szpitala i konieczność zapewnienia łączności niezależnie od występujących warunków atmosferycznych nie dopuszcza się możliwości zestawienia zamówionych łącz drogą radiową.
1.3. Zamawiający wymaga instalacji miejscu posadowienia Centrali klimatyzatora o parametrach odpowiednich do zagwarantowania instalowanemu urządzeniu optymalnych warunków pracy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1.dzierżawę centrali telefonicznej cyfrowej z programem taryfikacji,
2.2.serwis i administracja centrali telefonicznej,
2.3.doprowadzenie łączy:
a)ISDN PRA (30B+D) od operatora do pomieszczenia centrali w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4,
b)2 × ISDN BRA (2B+D)
-2 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4,
c)7 × linia telefoniczna analogowa:
-6 do lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4,
-1 do lokalizacji przy ul. Orzeszkowej 1 (poradnia odwykowa),
2.4. zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym generowanych na tym dostępie z centrali wewnętrznej Zamawiającego,
2.5.tor pod budowę kanału cyfrowego:
a)relacji ul. Wysokie Brzegi 4 - ul. Orzeszkowej 1,
3. Wymagania:
3.1. Konfiguracja i funkcje centrali telefonicznej (tradycyjna centrala telefoniczna (PXB - Private Branch eXchange))
a)pojemność:
-co najmniej 32 łącza wewnętrzne cyfrowe oraz
-co najmniej 260 łączy wewnętrznych analogowych,
b)łącza miejskie: cyfrowe ISDN PRA (30B+D) oraz 7 analogowych,
c)zdalne zarządzanie,
d)zasilanie awaryjne,
e)klimatyzacja pomieszczenia centrali o parametrach zapewniających warunki do poprawnej pracy centrali
f)stanowisko do zarządzania oraz taryfikacji (serwer z oprogramowaniem),
g)wsparcie producenta centrali w zakresie utrzymania i eksploatacji,
h)podgląd alarmów systemu,
i)statystyki ruchu,
j)zapowiedzi głosowe,
k)system podpowiedzi głosowych,
l)możliwość zarządzania po sieci IP
m)aparaty systemowe:
-12 podstawowych z wyświetlaczem,
-3 wieloliniowe aparaty z min. 12 programowalnymi klawiszami,
-3 aparaty wieloliniowe z 24 programowalnymi klawiszami,
n)wybieranie po nazwisku,
o)numery skrócone,
p)przełącznica 660 par,
q)możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko dyrektorskich,
r)możliwość dołączenia urządzeń faksowych do dowolnej wewnętrznej linii analogowej i bezbłędną transmisję faksową do wszystkich sieci stacjonarnych,
s)tworzenie grup abonenckich,
t)dentyfikacja rozmówcy (funkcja CLIP realizowana na liniach systemowych),
u)rejestracja połączeń nieodebranych,
v)zawieszanie rozmów,
w)przejmowanie rozmów,
x)połączenia konsultacyjne,
y)blokowanie aparatu hasłem,
z)ograniczenie połączeń zewnętrznych (restrykcje),
aa)ponowne wybieranie numeru zewnętrznego,
bb)ranzyt połączeń z łącza miejskiego na łącze miejskie,
cc)przekazywanie natychmiastowe połączeń,
dd)przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi,
ee)połączenie trójstronne,
ff)rezerwacja połączenia,
gg)tworzenie grup pick up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie,
hh)awizo dla telefonistki,
ii)elektroniczna książka telefoniczna,
jj)bezpłatne połączenia pomiędzy numerami wewnętrznymi,
kk)obsługa posiadanych przez Zamawiającego aparatów telefonicznych.
3.2. Serwis i administracja centrali telefonicznej:
a)usunięcia awarii i usterek wraz z kosztami części zamiennych ponosi Wykonawca,
b)wykonywanie na życzenie Zamawiającego czynności administracyjnych w centrali (np. zmiana uprawnień abonentów wewnętrznych, tworzenie grup pick up itp.).
3.3. Doprowadzenie łączy ISDN i telefonicznych linii analogowych do poszczególnych lokalizacji:
a)usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi,
b)usługi ISDN winny zapewniać możliwość transmisji cyfrowej w każdym kanale B z prędkością 64 kbps,
c)usługi winny umożliwiać bezbłędną transmisję faksową w dla wszystkich posiadanych przez Zamawiającego urządzeń do wszystkich sieci stacjonarnych,
d)Wykonawca zobowiązuje się do zachowania numerów obecnie przydzielonych Zamawiającemu; aktualnie Zamawiający posiada numery telefoniczne:
-dla łącza ISDN PRA 33 8448200 z zakresem DDI od 33 8448201 do 33 8448499 (Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-dla łączy ISDN BRA:
-33 8423522 (centrala - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-33 8424587 (apteka szpitalna - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-dla telefonicznych linii analogowych:
-33 8422011, 33 8424011 (centrala Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-33 8422211 (tomograf - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-33 8422423 (NFZ - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-33 8423742 (dyrekcja - fax Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-33 8443524 (księgowość - Oświęcim ul. Wysokie Brzegi 4),
-33 8422977 (poradnia odwykowa - Oświęcim ul. Orzeszkowej 1).
Koszty związane z przeniesieniem numerów do własnej sieci poniesie Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa.
e)Wykonawca wyraża zgodę, by na liniach analogowych (w szczególności 33 8422423) połączenie z Internetem było realizowane przez innego Wykonawcę.
f)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości linii oraz zmianę lub ograniczenie usług bez konieczności ponoszenia kar umownych.
g)Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich numerów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń
h)Centrala telefoniczna zostanie zainstalowana we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu Centrali telefonicznej
4. Zapewnienie usługi telefonicznej w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych do krajów UE i do sieci komórkowych:
a)rozliczenia za usługi połączeń będą się odbywać na następujących zasadach:
-Wykonawca będzie stosował do rozliczeń za połączenia stawki naliczania sekundowego,
-Wykonawca nie będzie naliczał opłaty za inicjację połączenia,
-wysokość stawek za usługi telefoniczne nie ulegnie zwiększeniu w czasie trwania umowy,
-W przypadku pojawienia się korzystniejszej ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy na przedmiotową usługę, Zamawiający ma prawo do skorzystania z niej.
b)informacja o opłacie (AOC) dla wszystkich wychodzących połączeń,
c)Wykonawca zapewni przełączenie usług wykorzystywanych dotychczas przez Zamawiającego bez przerw w łączności (ciągła możliwość realizacji połączeń do Zamawiającego na obecnie wykorzystywaną numerację),
d)płatność wyłącznie na rzecz Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wystawiał dwie odrębne faktury za świadczenie usług telekomunikacyjnych objętych przedmiotowym postępowaniem, z podziałem na: usługi telefonii stacjonarnej wraz z centralą telefoniczną oraz oddzielnie dla usługi dostępu do Internetu,
e)termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego,
f)okres rozliczeniowy będzie równy miesiącom kalendarzowym i będzie się z nimi pokrywał.
3.5. Tor pod budowę kanału cyfrowego:
a)w relacji:
1 para: ul. Wysokie Brzegi 4 - ul. Orzeszkowej 1,
b)przepływność co najmniej 1024 kbps; przepływność określana jest jako wynik automatycznej negocjacji przez modemy typu Planet GRT-501 będące własnością Zamawiającego.
4. Czas reakcji po wystąpieniu uszkodzenia na poszczególnych usługach (SLA) nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast czas usunięcia uszkodzenia nie dłuższy niż 12 godzin.
5.Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: od dnia 01.02.2017r. do dnia 31.01.2019r. - Usługa będzie świadczona przez okres 24 miesięcy, przy czym Wykonawca musi zapewnić gotowość pełnego kompleksowego zabezpieczenia łączności w terminie do dnia 25.01.2017r. oraz zapewnić w terminie 01.02.2017 przełączenie z dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego usług bez przerw w łączności.
PAKIET NR 2:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Usługa dostępu do Internetu: łącze symetryczne 100 Mb/s
1.2. Dostarczenie i konfigurację niezbędnych do realizacji zamówienia urządzeń, które pozostaną własnością Wykonawcy.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia łączności dla ZOZ Oświęcim (dostęp do internetu).
2.2. Ze względu na specyfikę działalności szpitala i konieczność zapewnienia łączności niezależnie od występujących warunków atmosferycznych nie dopuszcza się możliwości zestawienia zamówionych łącz drogą radiową.
2.3. Dostępność do usługi ma być na poziomie nie mniejszym niż 99% czasu w skali roku.
3. Wymagania:
Usługi dostępu do Internetu w lokalizacji przy ul. Wysokie Brzegi 4 - symetryczny dostęp do Internetu (100Mbit/100Mbit)
3.1. Symetryczny dostęp do Internetu
a)prędkość transmisji od abonenta min. 100 Mb/s
a)prędkość transmisji do abonenta min. 100 Mb/s
b)achowanie co najmniej 8 stałych adresów IPv4 dostępnych dla urządzeń Zamawiającego
c)adresy IP z zakresów nie blokowanych przez powszechnie uznawane serwery antyspamowe, w szczególności SORBS.net, blacklistalert.org
d)zakończenie po stronie Zamawiającego - Styk Ethernet (RJ45), zlokalizowane w serwerowni Zamawiającego znajdującej się w budynku głównym szpitala.
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie: od dnia 01.02.2017r. do dnia 31.01.2019r. - usługa będzie świadczona przez okres 24 miesięcy, przy czym Wykonawca musi zapewnić gotowość dostępu do Internetu do dnia 25.01.2017r. oraz umożliwić Zamawiającemu w okresie pomiędzy tym dniem a dniem rozpoczęcia obowiązywania umowy przeprowadzenie testów działania łącza. Za okres testowy nie zostaną przez Wykonawcę naliczone żadne opłaty

Opis

Telefonia stacjonarnaInternet

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
Ulica ul. Wysokie Brzegi 4
Nr domu 4
Miejscowosc Oświęcim
Kod poczt 32-600
Wojewodztwo małopolskie
Tel 33 8448230
Fax 33 8448384
Internet www.przetargi.propublico.pl
Regon 00030440900000
E mail zzozosw@mp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie: a)Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a mianowicie przynajmniej: Trzy usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: - Dla Pakietu nr 1 - referencje dotyczące świadczenia usług o charakterystyce nie niższej niż zamawiane (łącze ISDN PRA, PABX o pojemności linii wewnętrznych nie mniejsza niż zamawiane) - Dla Pakietu nr 2 - referencje dotyczące świadczenia usług o charakterystyce nie niższej niż zamawiane (przepływność 100/100 Mbit/s) - W przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienie przynajmniej jeden z nich winien wykazać co najmniej 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - W przypadku skorzystania z uprawnień wynikających z art. 26 ust. 2b Pzp tj. posługiwania się w celu wykazania spełnienia warunku cudzymi zasobami Zamawiający wymaga, by przynajmniej jeden z podmiotów użyczających wiedzy i doświadczenia przedstawił wykaz co najmniej 3 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zał. nr 6 do SIWZ
Potencjal Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
Zdolne Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać: -Podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ -Podpisany przez Wykonawcę Formularz Cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ -Dokumenty wymienione w Dziale III -Dokumenty wymienione w Dziale VI -Dokumenty wymienione w Dziale VII -pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 5
Spec www www.przetargi.propublico.pl
Spec war W siedzibie Zamawiającego, budynek administracyjny, pok. nr 33
Data skl 12/08/2016
Godz skl 10:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego, budynek administracyjny, pok. nr 33
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Z uwagi na fakt, iż u Zamawiającego obowiązuje Procedura postępowania wykonawcy realizującego prace na terenie ZOZ w Oświęcimiu - w przypadku wykonania robót budowlanych, Zamawiający będzie wymagał przestrzegania zawartych tam procesów, a wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawca - najpóźniej do dnia podpisania umowy dostarczy oświadczenia wymagane wymienioną procedurą. W załączeniu - Procedura postępowania wykonawcy realizującego prace na terenie ZOZ w Oświęcimiu - zał. nr 7 do SIWZ b) wybrany Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, do dnia podpisania umowy, informację o podwykonawcy (firma, adres) - o ile dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)