Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.
Publication date | 2016-07-27 |
End date | 2016-08-12 10:30:00 |
Instytucja | Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 165063 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 798230009, 392941000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części, tj. a. Część zamówienia nr 1. Produkcja zakładek z nadrukiem soczewkowym na potrzeby promocji współpracy pomiędzy PGL LP a parkami narodowymi. b. Część zamówienia nr 2. Wykonanie kalendarzy na 2017 r.. Ad: Część zamówienia nr 1. Produkcja zakładek z nadrukiem soczewkowym na potrzeby promocji współpracy pomiędzy PGL LP a parkami narodowymi. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. opracowanie graficzne zakładek, 2. wykonanie zakładek zgodnie z niniejszą specyfikacją, 3. dostarczenie zakładek do siedziby Zamawiającego w Warszawie oraz pod wskazane na terenie Polski adresy parków narodowych. Nakład: 125 000 szt. Format zakładki: 230 x 50 mm (+/- 10%) Dostawa: Przygotowane zakładki Wykonawca wyśle do siedziby Zamawiającego, Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych oraz do siedzib 21 parków narodowych. Ad: Część zamówienia nr 2. Wykonanie kalendarzy na 2017 r., w związku z działaniami informacyjno-promocyjnymi dotyczącymi: 1. projektów wdrażanych przez CKPŚ w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II oś priorytetowa, działanie 2.4 (priorytet inwestycyjny 6.iii) w zakresie: a. ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych; b. rozwój zielonej infrastruktury, w tym zwiększanie drożności korytarzy ekologicznych lądowych i wodnych mających znaczenie dla ochrony różnorodności biologicznej i adaptacji do zmian klimatu; 2. Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych; 3. Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich; 4. zadań zleconych przez DGLP, w tym strategicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie kalendarza biurkowego z notesami samoprzylepnymi. a. Nakład: 400 szt. b. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 25-50 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego. 2. Wykonanie kalendarzy trójdzielnych (dwa wzory). a. Nakład: Dwa wzory kalendarzy różniących się graficznie główką, kalendarium wspólne dla wszystkich. a) Wzór 1 - 350 egz. b) Wzór 2 - 350 egz. b. Dostawa: kalendarze zapakowane w koperty (1 szt. w jednej kopercie) zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w kartonach z tektury falistej po 10-20 szt., zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu z podziałem na wzory. 3. Wykonanie kalendarza książkowego A5. a. Nakład: 300 egz. b. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 10-20 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. OpisPrzedmiot zamówienia obejmuje:1. opracowanie graficzne zakładek, 2. wykonanie zakładek zgodnie z niniejszą specyfikacją, 3. dostarczenie zakładek do siedziby Zamawiającego w Warszawie oraz pod wskazane na terenie Polski adresy parków narodowych. Oferowane zakładki, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Zakładki muszą być wykonane z dochowaniem najwyższej staranności - zwłaszcza jakości wydruku. Niedopuszczalne są wydruki nieostre, przebarwione, zdwojone etc. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów. Specyfikacja techniczna zakładki: Zakładki powinny być dobrej jakości, zdjęcia wyraźne. Projekty graficzne wykonane przez grafika Wykonawcy na bazie zdjęć/ filmu/ animacji zapewnionych przez Wykonawcę (tematyka przyrodnicza - leśna, mogą być zdjęcia z tzw. stocka, co najmniej 10 różnych zdjęć). Ilość: 125 000 szt. Format zakładki: 230 x 50 mm (+/- 10%) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakres przedmiotu zamówienia: I. Wykonanie kalendarza biurkowego z notesami samoprzylepnymi. II. Wykonanie kalendarzy trójdzielnych (dwa wzory). III. Wykonanie kalendarza książkowego A5. Ad I. Wykonanie kalendarza biurkowego z notesami samoprzylepnymi: 1. Nakład: 400 szt. 2. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 25-50 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego. Ad II. Wykonanie kalendarzy trójdzielnych (dwa wzory): 1. Nakład: Dwa wzory kalendarzy różniących się graficznie główką, kalendarium wspólne dla wszystkich. a. Wzór 1 - 350 egz. b. Wzór 2 - 350 egz. 2. Dostawa: kalendarze zapakowane w koperty (1 szt. w jednej kopercie) zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w kartonach z tektury falistej po 10-20 szt., zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu z podziałem na wzory. Ad III. Wykonanie kalendarza książkowego A5: 1. Nakład: 300 egz. 2. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 10-20 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych |
Ulica | ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-362 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 318 70 82 |
Fax | 22 318 70 98 |
Internet | http://www.ckps.lasy.gov.pl/ |
Regon | 14073858500000 |
E mail | pzp@ckps.lasy.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. |
Rodzaj zam inny | Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. |
Rodz zam | U |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. |
Wiedza | Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) Dla części nr 1 zamówienia: co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych z nadrukiem soczewkowym o wartości minimum 5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto) każda. Dla części nr 2 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na druku kalendarzy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych brutto) każda. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 1, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2.Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 4.3.Dokumenty, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 4.4 Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Termin wykonania zamówienia |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne |
Spec war | Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02 - 362 Warszawa |
Data skl | 12/08/2016 |
Godz skl | 10:30 |
Miejsce | Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, parter, 02-362 Warszawa, w sekretariacie |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie w cz. 2. realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Uwaga: Najkrótszy (minimalny) termin wykonania zamówienia, jaki może zaoferować Wykonawca to: W części nr 1. -15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W części nr 2. - 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Maksymalny termin wykonania zamówienia, jaki może zaoferować Wykonawca to: W części nr 1. - 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W części nr 2. - 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy |
Czy uniewaznienie | Nie |