Wykonanie zakładek oraz kalendarzy na 2017 r.

Publication date 2016-07-27
End date 2016-08-12 10:30:00
Instytucja Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165063 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 798230009, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części, tj.
a. Część zamówienia nr 1. Produkcja zakładek z nadrukiem soczewkowym na potrzeby promocji współpracy pomiędzy PGL LP a parkami narodowymi.
b. Część zamówienia nr 2. Wykonanie kalendarzy na 2017 r..

Ad: Część zamówienia nr 1. Produkcja zakładek z nadrukiem soczewkowym na potrzeby promocji współpracy pomiędzy PGL LP a parkami narodowymi.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. opracowanie graficzne zakładek,
2. wykonanie zakładek zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie zakładek do siedziby Zamawiającego w Warszawie oraz pod wskazane na terenie Polski adresy parków narodowych.

Nakład: 125 000 szt.
Format zakładki: 230 x 50 mm (+/- 10%)
Dostawa: Przygotowane zakładki Wykonawca wyśle do siedziby Zamawiającego, Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych oraz do siedzib 21 parków narodowych.

Ad: Część zamówienia nr 2. Wykonanie kalendarzy na 2017 r., w związku z działaniami informacyjno-promocyjnymi dotyczącymi:
1. projektów wdrażanych przez CKPŚ w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II oś priorytetowa, działanie 2.4 (priorytet inwestycyjny 6.iii) w zakresie:
a. ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych;
b. rozwój zielonej infrastruktury, w tym zwiększanie drożności korytarzy ekologicznych lądowych i wodnych mających znaczenie dla ochrony różnorodności biologicznej
i adaptacji do zmian klimatu;
2. Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych;
3. Kompleksowego projektu adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich;
4. zadań zleconych przez DGLP, w tym strategicznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie kalendarza biurkowego z notesami samoprzylepnymi.
a. Nakład: 400 szt.
b. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 25-50 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego.

2. Wykonanie kalendarzy trójdzielnych (dwa wzory).
a. Nakład:
Dwa wzory kalendarzy różniących się graficznie główką, kalendarium wspólne dla wszystkich.
a) Wzór 1 - 350 egz.
b) Wzór 2 - 350 egz.
b. Dostawa: kalendarze zapakowane w koperty (1 szt. w jednej kopercie) zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w kartonach z tektury falistej po 10-20 szt., zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu z podziałem na wzory.

3. Wykonanie kalendarza książkowego A5.
a. Nakład: 300 egz.
b. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 10-20 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. opracowanie graficzne zakładek,
2. wykonanie zakładek zgodnie z niniejszą specyfikacją,
3. dostarczenie zakładek do siedziby Zamawiającego w Warszawie oraz pod wskazane na terenie Polski adresy parków narodowych.

Oferowane zakładki, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. Zakładki muszą być wykonane z dochowaniem najwyższej staranności - zwłaszcza jakości wydruku. Niedopuszczalne są wydruki nieostre, przebarwione, zdwojone etc. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów.
Specyfikacja techniczna zakładki:
Zakładki powinny być dobrej jakości, zdjęcia wyraźne. Projekty graficzne wykonane przez grafika Wykonawcy na bazie zdjęć/ filmu/ animacji zapewnionych przez Wykonawcę (tematyka przyrodnicza - leśna, mogą być zdjęcia z tzw. stocka, co najmniej 10 różnych zdjęć).

Ilość: 125 000 szt.
Format zakładki: 230 x 50 mm (+/- 10%)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZZakres przedmiotu zamówienia:
I. Wykonanie kalendarza biurkowego z notesami samoprzylepnymi.
II. Wykonanie kalendarzy trójdzielnych (dwa wzory).
III. Wykonanie kalendarza książkowego A5.

Ad I. Wykonanie kalendarza biurkowego z notesami samoprzylepnymi:
1. Nakład: 400 szt.
2. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 25-50 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego.

Ad II. Wykonanie kalendarzy trójdzielnych (dwa wzory):
1. Nakład: Dwa wzory kalendarzy różniących się graficznie główką, kalendarium wspólne dla wszystkich.
a. Wzór 1 - 350 egz.
b. Wzór 2 - 350 egz.
2. Dostawa: kalendarze zapakowane w koperty (1 szt. w jednej kopercie) zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego w kartonach z tektury falistej po 10-20 szt., zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu z podziałem na wzory.

Ad III. Wykonanie kalendarza książkowego A5:
1. Nakład: 300 egz.
2. Dostawa: kalendarze zapakowane w kartony z tektury falistej po 10-20 sztuk, zabezpieczone przed uszkodzeniami w transporcie i przemieszczaniu, zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
Ulica ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-362
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 318 70 82
Fax 22 318 70 98
Internet http://www.ckps.lasy.gov.pl/
Regon 14073858500000
E mail pzp@ckps.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) Dla części nr 1 zamówienia: co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu oraz dostarczeniu materiałów promocyjnych z nadrukiem soczewkowym o wartości minimum 5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto) każda. Dla części nr 2 zamówienia: co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na druku kalendarzy o wartości minimum 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych brutto) każda.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 1, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2.Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 4.3.Dokumenty, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 4.4 Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
Spec war Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02 - 362 Warszawa
Data skl 12/08/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, parter, 02-362 Warszawa, w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie w cz. 2. realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Uwaga: Najkrótszy (minimalny) termin wykonania zamówienia, jaki może zaoferować Wykonawca to: W części nr 1. -15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W części nr 2. - 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Maksymalny termin wykonania zamówienia, jaki może zaoferować Wykonawca to: W części nr 1. - 25 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. W części nr 2. - 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)